« Putovanja
objavljeno prije 8 godina i 1 mjesec
MUKE PO LETENJU

Muškarac tuži aviokompaniju jer mu se zaposlenik pomokrio u prtljagu

Delta Airlines odlučila je reagirati na cijeli incident tek kada je Britanac objavio video na Youtube-u, a na koji su burno reagirali britanski mediji

Zaposlenik aviokompanije ne razlikuje torbu od grma
Zaposlenik aviokompanije ne razlikuje torbu od grma (Youtube)
Više o

Delta Air Lines

,

let avionom

Svim redovitim putnicima avionom sigurno se barem jednom dogodilo da im je aviokompanija zametnula prtljagu ili da je s njom nastao nekakav neočekivani problem. S druge strane, ovakvu „uslugu" ne biste očekivali ni od najgorih kompanija iz noćne more.

Britancu Sy Hazeu na putu iz Londona u Minneapolis jedan je od zaposlenika kompanije Delta Airlines urinirao po prtljagi, dobro mu namočivši svu odjeću i obuću.

Prodavač karata izdao mu je greškom propusnicu za ukrcaj za let u Boston. Sy je na vrijeme primijetio grešku, prodavač se ispričao i prepravio mu kartu za let u Minneapolis. Nažalost, njegova je prtljaga odletjela u Boston. Kad je nakon 4 dana napokon dobio svoje stvari nazad, iz njegove se torbe osjećao vrlo jak smrad urina.

Zaposlenici Delta Airlinesa odbili su pomoći ljutitom Britancu i sve su njegove pozive preusmjeravali na svoj telefonski broj za pritužbe, koji je konstantno bio zauzet.

Sy je odlučio snimiti cijeli incident i objaviti ga na Youtube-u. Nakon što su britanski mediji otkrili ovaj slučaj i podigli popriličnu prašinu, kompanija je napokon popustila i uz isprike ponudila Britancu kartu prvog razreda za put kući.

24.06.2011. 10:09:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh