Muškarac tuži aviokompaniju jer mu se zaposlenik pomokrio u prtljagu
Delta Airlines odlučila je reagirati na cijeli incident tek kada je Britanac objavio video na Youtube-u, a na koji su burno reagirali britanski mediji
Svim redovitim putnicima avionom sigurno se barem jednom dogodilo da im je aviokompanija zametnula prtljagu ili da je s njom nastao nekakav neočekivani problem. S druge strane, ovakvu „uslugu" ne biste očekivali ni od najgorih kompanija iz noćne more.
Britancu Sy Hazeu na putu iz Londona u Minneapolis jedan je od zaposlenika kompanije Delta Airlines urinirao po prtljagi, dobro mu namočivši svu odjeću i obuću.
Prodavač karata izdao mu je greškom propusnicu za ukrcaj za let u Boston. Sy je na vrijeme primijetio grešku, prodavač se ispričao i prepravio mu kartu za let u Minneapolis. Nažalost, njegova je prtljaga odletjela u Boston. Kad je nakon 4 dana napokon dobio svoje stvari nazad, iz njegove se torbe osjećao vrlo jak smrad urina.
Zaposlenici Delta Airlinesa odbili su pomoći ljutitom Britancu i sve su njegove pozive preusmjeravali na svoj telefonski broj za pritužbe, koji je konstantno bio zauzet.
Sy je odlučio snimiti cijeli incident i objaviti ga na Youtube-u. Nakon što su britanski mediji otkrili ovaj slučaj i podigli popriličnu prašinu, kompanija je napokon popustila i uz isprike ponudila Britancu kartu prvog razreda za put kući.
Novi komentar