Metro-portal.hr

objavljeno 24.06.2011. 10:09:00
MUKE PO LETENJU

Muškarac tuži aviokompaniju jer mu se zaposlenik pomokrio u prtljagu

Delta Airlines odlučila je reagirati na cijeli incident tek kada je Britanac objavio video na Youtube-u, a na koji su burno reagirali britanski mediji

Zaposlenik aviokompanije ne razlikuje torbu od grma
Zaposlenik aviokompanije ne razlikuje torbu od grma (Youtube)

Svim redovitim putnicima avionom sigurno se barem jednom dogodilo da im je aviokompanija zametnula prtljagu ili da je s njom nastao nekakav neočekivani problem. S druge strane, ovakvu „uslugu" ne biste očekivali ni od najgorih kompanija iz noćne more.

Britancu Sy Hazeu na putu iz Londona u Minneapolis jedan je od zaposlenika kompanije Delta Airlines urinirao po prtljagi, dobro mu namočivši svu odjeću i obuću.

Prodavač karata izdao mu je greškom propusnicu za ukrcaj za let u Boston. Sy je na vrijeme primijetio grešku, prodavač se ispričao i prepravio mu kartu za let u Minneapolis. Nažalost, njegova je prtljaga odletjela u Boston. Kad je nakon 4 dana napokon dobio svoje stvari nazad, iz njegove se torbe osjećao vrlo jak smrad urina.

Zaposlenici Delta Airlinesa odbili su pomoći ljutitom Britancu i sve su njegove pozive preusmjeravali na svoj telefonski broj za pritužbe, koji je konstantno bio zauzet.

Sy je odlučio snimiti cijeli incident i objaviti ga na Youtube-u. Nakon što su britanski mediji otkrili ovaj slučaj i podigli popriličnu prašinu, kompanija je napokon popustila i uz isprike ponudila Britancu kartu prvog razreda za put kući.

24.06.2011. 10:09:00
http://metro-portal.hr/muskarac-tuzi-aviokompaniju-jer-mu-se-zaposlenik-pomokrio-u-prtljagu/60501/