Muljaže slavnih na društvenim mrežama
Ogroman broj lažnih profila koji su prijatelji slavnim osobama na Facebooku i Twitteru dovodi u pitanje izjavu Fejsovaca o samo 80 milijuna lažnih profila
Od trenutka kad je Ashton Kutcher uspio prije CNN-a doći do milijun sljedbenika na Twitteru zvijezde su shvatile da su društvene mreže poligoni na kojima mogu izravno komunicirati sa svojim fanovima i podići si popularnost.
U te svrhe angažiraju se agencije, cijele čete ljudi kojima je jedini zadatak pratiti što se zbiva i komunicirati umjesto svog slavnog poslodavca. Ipak, nakon dovoljnog broja aferica s lažnim profilima na Facebooku, i Twitter je došao na red.
Naime, nakon razbacivanja desecima milijuna sljedbenika, tvrtka StatusPeople razvila je aplikaciju Fake Follower Check kako bi se otkrila stvarna količina lažnih profila na Twitteru. Logika je prilično jednostavna, provjerava se broj pratitelja profila i broj osoba koje taj profil prati, pa ako nema pratitelja a prati golemu količinu osoba, najveća je vjerojatnost da se radi o lažnom profilu.
Tako je ispalo da se slavni kite lažnim perjem, jer skoro polovica pratitelja Rihanne i Lady Gage i 38 posto ljubitelja Justina Biebera su - lažni profili. Velikog fana Twittera Baracka Obamu prati 41 posto lažnjaka, a Mitta Romneya "samo" 22 posto.
Novi komentar