Malo drugačija stranica za spajanje parova
U potrazi ste za ljubavi svog života a ne žuri Vam se pretjerano? U Njemačkoj odnedavno djeluje i stranica za pronalaženje partnera koji sebe smatraju drugačijima
Oni čija memorija seže dalje od posljednjeg twita, sigurno će se sjetiti Jerryja Seinfelda. To mora da je bilo devedesetih kada je Jerry prvi „date" usporedio s „razgovorom za posao koji traje čitavu noć". Danas možete biti sretni ako potraje dvanaest minuta.
I pored današnje masovne digitalne ponude za spajanje samaca, dvije mlade žene iz Berlina pokrenule su online-magazin „Im Gegenteil" („Naprotiv") koji u svijet spajanja usamljenih srca putem interneta unosi nešto novo.
Ova stranica, koju su pokrenule Jule Müller i Anni Kralisch-Pehlke za spajanje ljudi predstavlja samce, i hetero, i homoseksualne orijentacije, koji su u potrazi za ljubavi. Na stranici je trenutno oko 100 korisničkih profila, a blog za ugovaranje „spojeva" bilježi na desetke tisuća posjeta mjesečno iz čitave Njemačke, Austrije i Švicarske.
Magazin za samce
To bi mogao biti i novi način da se samcima pomogne u pronalaženju partnera: tradicionalni skupi servisi koji pružaju posredničke usluge se izbjegavaju, a istodobno se koriste prednosti interneta. „Mi ga zovemo magazinom za samce, a ne platformom za ugovaranje randevua", kaže Jule Müller. „Međutim, naša stranica nije namijenjena samo samcima, nego svima koji je žele čitati. Znamo da je posjećuje i mnogo parova."
Jule Müller i Anni Kralisch-Pehlke kažu da im stotine zahtjeva za otvaranje korisničkih profila stiže iz čitave Europe. Profili su intimni. Pokretačice ove internetske stranice kažu kako razgovori sa samcima u njihovim stanovima mogu potraju i do tri sata i da im obično treba čitav dan za kreiranje jednog profila. On se sastoji od fotografija novih korisnika u njihovom poznatom okruženju - dok jedu u kuhinji ili šeću gradom. Sve podsjeća na kakav lifesyle magazin. Odnedavno se postavljaju i video-snimci s korisnicima.
Formular na dnu profila omogućava svima na internetu da samce kontaktiraju preko stranice. Njemački mediji stranicu „Im Gegenteil" su nazvali antitezom poznatom profilu Tinder. „Trenutno se na Tinderu dopisuje oko 30 parova", kaže Jule Müller. „U slučaju da se jedna osoba nema vremena naći s vama, odmah tražite drugu. Mi smatramo da se sve to odvija previše brzo, a to više nitko ne želi. Zato mi nudimo mogućnost polaganog spajanja ljudi."„Imate tekstualne podatke o ljudima i fotografije iz njihovih domova", kaže Anni. „Ukoliko se želite dopisivati s nekim tko je na našoj stranici, morate poduzeti određene korake. Stranice za ugovaranje sastanaka su s druge strane samo tržište mesa na kome je teško započeti smislenu konverzaciju."
Hipsteri oprezni
Mark-Michael Kahl, 34-godišnji menadžer iz Berlina odnedavno se registrirao na stranici „Im Gegenteil". On objašnjava da se odlučio prijaviti jer mu je ta stranica bila mnogo privlačnija od ranijih aplikacija na internetu za traženje partnera. „Sve je tako prijateljski i šarmantno", opisuje Kahl. „Dopada mi se čitava priča, fotografije i kako je sve napisano." Kada se prijavio, nije očekivao da će sve ići tako brzo. Već tri dana kasnije, Müller i Kralisch-Pehlke su ga kontaktirale kako bi kreirale njegov profil. „Prijavio sam se preko internetske stranice i one su mi odgovorile preko e-maila. Potom smo imali kratak razgovor i to je bilo to", kaže Mark-Michael.
Sa samcima s portala „Im Gegenteil" Jule i Anni su u kontaktu preko Facebook grupe koja je dostupna samo njihovim korisnicima. Dvojac u narednim mjesecima planira da ponudu obogatiti reklamama, kao i da svoju mrežu proširi širom Europe, a krajem godine i na New York.
No jedna od najčešćih kritika na račun ove internetske stranice je da je ona previše fokusirana na hipstere - većina korisnika je srednjih tridesetih, po pravilu su fotogenični. Ipak, šefice ističu da se trude pronaći pravu ravnotežu.
„Ne mogu reći da su svi super-atraktivni ili privlačni. Ali to je moj ukus. Ukoliko nam zahtjev pošalje neki dečko gol do pojasa, s mačkom na ramenima, mi ćemo ga odbiti. Možete vidjeti da mi unosimo mnogo ljubavi u svaki korisnički profil. Naši korisnici vjeruju da ćemo ih lijepo predstaviti i ja mislim da mi to dobro radimo", zaključuje Anni Kralisch-Pehlke.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar