Lakše je prestati pušiti kad je kutija bezlična
Kutije cigareta na kojima nisu istaknuti logotipi proizvođača i brenda potiču na prestanak pušenja
Pušačima je izgled kutije cigareta vrlo važan, pokazala su istraživanja provedena u Australiji, prvoj zemlji koja je zabranila prodaju cigareta s logotipovima poznatih brendova na kutiji.
Zakonski redizajne kutije za prodaju u Australiji povezane su s dvije trećine većom mogućnošću da pušači vjeruju da puše cigarete slabije kvalitete i gotovo 70 posto manjim zadovoljstvom nakon popušene cigarete.
Na taj način je autstralska vlada natjerala više od 80 posto aktivnih pušača na razmišljanje o prestanku pušenja barem jednom dnevno.
Što je najvažnije, preko polovice aktivnih australskih pušača podržalo je odluku vlade o redizajniranim kutijama, pa se iz ove prekomorske zemlje mogu očekivati i bolje vijesti o broju pušača koji su prestali pušiti.
Novi komentar