Koristite li aplikacije za slanje poruka?
Zašto bi aplikacije za slanje poruka trebale biti prvi izbor marketinških stručnjaka
Živimo u dobu konverzacijske trgovine. S obzirom na kontinuirani razvoj digitalnog okruženja, marketinški stručnjaci trebaju, kao prvi izbor za komunikaciju s potrošačima, aktivnije koristiti aplikacije za slanje poruka. Istražimo zašto je takav tip aplikacija ključan za učinkoviti marketing, jačanje odnosa s potrošačima i povećanje prihoda.
Nedovoljno iskorišten potencijal aplikacija za slanje poruka
Današnji potrošači očekuju prilagođena iskustva. Personalizirani marketing ne samo da pomaže u izgradnji povjerenja i lojalnosti, već i povećava vjerojatnost kupnje. Kako bi kreirali personalizirana iskustva, tvrtke moraju ulagati u alate i platforme koje im to omogućuju.
Nedavno istraživanje Hootsuitea pokazuje gdje ljudi provode najviše vremena. Aplikacije za razgovor i slanje poruka osvojile su pažnju korisnika: koriste se više od društvenih mreža, pretraživača ili web portala. Budući da ljudi provode puno vremena na aplikacijama za slanje poruka, brandovi imaju veliku priliku povezati se sa svojom ciljanom publikom. Primjerice:
-
Stvarajte viralne marketinške kampanje koristeći kreativne, interaktivne multimedijske sadržaje. Poznate tvrtke i brandovi stvaraju vlastite AR filtre na Viberu kako bi povećali vidljivost svog brenda.
-
Dostavite korisnicima važne informacije: od statusa dostave do obavijesti o transakcijama, podsjetnika na sastanke, stanja računa i više.
-
Pružajte korisnicima podršku u stvarnom vremenu povezujući se izravno s njima i osiguravajući personalizirano i učinkovito iskustvo.
-
Koristite integrirane chatbote za automatizaciju korisničke podrške. Botove je moguće programirati da odgovaraju na često postavljena pitanja, daju preporuke proizvoda te čak pomažu u obavljanju transakcija. Sve ovo štedi vrijeme internom timu i pruža besprijekorno iskustvo korisnicima.
-
Iskoristite više rješenja ili kanala kako biste stvorili kompleksne 360-kampanje. Primjeri brandova koji su ovim pristupom poboljšali svoje marketinške aktivnosti uključuju Raiffeisen Bank, Coca-Colu i još mnoge druge.
To može rezultirati većom svjesnošću o brendu, povećanim interesom, većim stopama konverzije, lojalnosti prema brendu i značajnim rastom poslovanja.
Zašto bi aplikacije za slanje poruka trebale biti prvi izbor za marketinške stručnjake
Jedan od prvih razloga zašto bi aplikacije za slanje poruka trebale biti prvi izbor je - njihov doseg.
Sa stotinama milijuna korisnika, one pružaju ogromnu potencijalnu publiku. Demografija korisnika ovih aplikacija veoma je uravnotežena - primjerice, korisnička baza Vibera gotovo je podjednako podijeljena između žena i muškaraca s udjelom od 47% i 53%. Čak 57% korisnika Vibera je mlađe od 35 godina, što ukazuje na popularnost aplikacije među mlađim generacijama. Istovremeno, preko polovice korisnika spada u dobnu skupinu od 25-50 godina, što predstavlja priliku za brendove da dosegnu ekonomski aktivnu publiku.
Za razliku od tradicionalnih marketinških metoda koje se često oslanjanju na slanje poruka širokoj publici, messaging aplikacije omogućuju jedan-na-jedan razgovore između brendova i potrošača. Ovaj pristup, poznat kao konverzacijski marketing, omogućuje personalizirane i ciljane interakcije. Interni podaci Vibera pokazuju rastuću popularnost konverzacijskih poslovnih poruka: prošle godine njihov broj povećao se za 17%.
Pored toga, messaging aplikacije olakšavaju trenutačne povratne informacije i interakciju u stvarnom vremenu, pomažući marketinškim stručnjacima da prilagode svoje strategije temeljem korisničkih odgovora i preferencija. Ova razina personalizacije i angažmana teško se postiže putem drugih marketinških kanala.
Na kraju, brendovi mogu jednostavno integrirati messaging aplikacije s drugim rješenjima, uslugama i softverima za bazu podataka kupaca, uključujući CRM sustave i CDP-ove. Ove integracije omogućuju besprijekornu podršku kupcima, prodaju i marketinške napore, što rezultira većom učinkovitošću i rezultatima. To je posebno važno jer 53% direktora vjeruje da im nedostaju alati potrebni za postizanje razine personalizacije koju njihovi kupci očekuju u velikoj mjeri. U stvarnosti, njihovo rješenje iz snova nalazi se na njihovom zaslonu mobitela.
Novi komentar