Kome bi Europljani povjerili sigurnost biometrijskih podataka
Vjerovali ili ne, kad je u pitanju sigurnost biometrijskih podataka, Europljani imaju puno veće povjerenje u banke nego u državne institucije
Kad je sigurnost u pitanju, Europljani su spremniji svoje biometrijske podatke poput otiska prsta ili skena mrežnice povjeriti na čuvanje bankama (57%) nego vladinim agencijama (33%), pokazalo je Visino istraživanje.
Odgovarajući na pitanje kome bi dali povjerenje kod usluge biometrijske potvrde identiteta, najviše europskih potrošača odabralo je upravo banke (84%) i mreže za plaćanje (78%), i to ispred globalnih online brendova (59%) i proizvođača pametnih telefona (59%). Razina povjerenja značajno je porasla tijekom posljednje dvije godine, za 20 postotnih poena od 65% koliko je iznosila u 2014., kada je prvi put provedena Visina studija o biometrijskom plaćanju.
Istraživanje je utvrdilo kako više od dvije trećine potrošača (68%) želi koristiti biometriju kao način potvrde identiteta, a poznavanje različitih metoda biometrijske autentifikacije potrošačima pruža osjećaj ugode i jednostavnosti korištenja.
Sve šira uporaba autentifikacije putem otiska prsta pri mobilnim plaćanjima ide u korist prihvaćanju biometrijskih metoda potvrde identiteta među potrošačima. U odnosu na druge biometrijske metode, 73 posto ispitanika izjavilo je zato kako se najugodnije osjećaju upravo pri plaćanju u kojem se njihov identitet potvrđuje prepoznavanjem otiska prsta.
Autentifikacija pomoću otiska prsta među Europljanima je percipirana i kao najsigurniji način plaćanja (81%), čime je nadmašila biometrijske mjere autentifikacije kao što su skeniranje šarenice (76%) i prepoznavanje lica (55%).
Komentirajući istraživanje o biometrijskom plaćanju, Kevin Jenkins, direktor Vise za Ujedinjeno Kraljevstvo i Irsku, rekao je:
„Banke imaju iznimno veliku priliku u sklopu ove revolucije načina plaćanja. Od testiranja glasovnog prepoznavanja do bihevioralne biometrije za autentifikaciju, već možemo vidjeti da banke - kako velike svjetske banke pa tako i one manje - uspješno idu prema prihvaćanju ove tehnologije u različitim načinima njezine uporabe. Povjerenje koje potrošači imaju u banke kod autentifikacije, kao i kod pohrane biometrijskih podataka, bankama daje savršenu priliku da ponude uslugu koju javnost želi, a od koje će korist imati i same banke.
Visa već podupire nekoliko institucija u razvoju novih oblika potvrde identiteta. Nastavit ćemo s našom ulogom omogućavanja plaćanja i s tehnologijom koju mogu koristiti različite banke partneri kako bismo osigurali da se novi oblici i oblici za autentifikaciju kod plaćanja koji su tek u nastajanju odvijaju na siguran, praktičan i diskretan način."
Novi komentar