« Biznis
objavljeno prije 16 godina i 9 mjeseci

Koliko smo uspješni u turističkoj promidžbi?

Fotografija vijesti
Više o

ITB

,

turizam

Reportaža sa Svjetske turističke burze ITB 2008. u Berlinu otkriva veliko zaostajanje Hrvatske za globalnom konkurencijom.

Iako nam je turizam jedna od najvažnijih gospodarskih grana, hrvatski štand u Berlinu izgledao je kao vremeplov u doba ranih 80-ih. Dok se ostale zemlje nadmeću u maštovitosti i atraktivnosti prezentiranja kulturnih posebnosti, Hrvatska djeluje blijedo, zastarjelo i nezainteresirano. Ništa ne odaje da je Hrvatska turistička zajednica za tu promociju izdvojila 2,6 milijuna kuna.

Po svemu sudeći, naši vjerni gosti vjerojatno će se i ovog ljeta zaputiti na Jadran, no kontinent, kao i izvansezonski turizam ponovno neće zabilježiti veći rast. Hrvatska se očito još uvijek nije oslobodila kompleksa male zemlje. (METRO) 

23.04.2008. 01:24:37
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh