Metro-portal.hr

objavljeno 23.04.2008. 01:24:37

Koliko smo uspješni u turističkoj promidžbi?

Fotografija vijesti

Reportaža sa Svjetske turističke burze ITB 2008. u Berlinu otkriva veliko zaostajanje Hrvatske za globalnom konkurencijom.

Iako nam je turizam jedna od najvažnijih gospodarskih grana, hrvatski štand u Berlinu izgledao je kao vremeplov u doba ranih 80-ih. Dok se ostale zemlje nadmeću u maštovitosti i atraktivnosti prezentiranja kulturnih posebnosti, Hrvatska djeluje blijedo, zastarjelo i nezainteresirano. Ništa ne odaje da je Hrvatska turistička zajednica za tu promociju izdvojila 2,6 milijuna kuna.

Po svemu sudeći, naši vjerni gosti vjerojatno će se i ovog ljeta zaputiti na Jadran, no kontinent, kao i izvansezonski turizam ponovno neće zabilježiti veći rast. Hrvatska se očito još uvijek nije oslobodila kompleksa male zemlje. (METRO) 

23.04.2008. 01:24:37
http://metro-portal.hr/koliko-smo-uspjesni-u-turistickoj-promidzbi/6254/