Koliko dugo treba raditi u istoj firmi?
Koji je idealan vremenski period za rad kod jednog poslodavca i isplati li se biti lojalan?
Radite li dugo kod istog poslodavca ili često mijenjate poslove? Koji je idealan vremenski period za rad kod jednog poslodavca? Isplati li se biti lojalan? Odgovore na ova pitanja pronašli smo u međunarodnom Paylab* istraživanju, kojeg je dio i servis MojaPlaća. Istraživanje je provedeno u siječnju i veljači ove godine na uzorku od 57.719 ispitanika iz 12 europskih zemalja.
Lojalnost - za i protiv
Gotovo polovica ispitanika (47%) smatra da se isplati biti lojalan poslodavcu i da zaposlenici imaju opipljive dokaze o tome u obliku financijskih ili nefinancijskih koristi.
Konkretno, 30% ispitanika smatra kako zaposlenici koji ostaju vjerni jednom poslodavcu duži niz godina osjete rezultate lojalnosti na plaći. Još 17% ispitanika smatra da je odanost povezana s određenim nefinancijskim beneficijama.
Nasuprot tome, 31% ispitanika smatra da novi zaposlenici često imaju slične beneficije kao i zaposlenici koji su duže zaposleni kod istog poslodavca.
Ispitanici koji su kraće zaposleni kod trenutnog poslodavca više vjeruju da će im se lojalnost isplatiti
Više od polovice ispitanika (53%) koji kod trenutnog poslodavca rade manje od godine dana smatraju da lojalnost donosi beneficije (financijske 38% ili nefinancijske 15%) u odnosu na 41% ispitanika koji su kod istog poslodavca zaposleni duže od 5 godina.
Da novi zaposlenici obično pregovaraju bolje uvjete od onih koje imaju zaposlenici koji tu rade dugi niz godina smatra 39% zaposlenika koji su kod trenutnog poslodavca zaposleni duže od 5 godina te samo 20% ispitanika koji za trenutnog poslodavca rade manje od godine dana.
Sve u svemu, lojanost izgleda više nije u modi...
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar