« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 12 dana
SAVJETI

Kako pripremiti kožu za sunčanje prirodnim putem?

Ljeto je mnogima omiljeno doba godine, a posljednjih se godina pojavila drugačija filozofija vezana za zaštitu kože od UV zračenja i temelji se na prirodnim zaštitnim mehanizmima kože

Treba se paziti...
Treba se paziti... (Arhiva)
Više o

prirodan način

,

sunčane

Sunčanje nije što je nekad bilo - prije nismo razmišljali o tome da bi to moglo biti opasno za nas, sada nam je jasno da treba dobro paziti. Primjerice, prije izlaganja kože suncu, treba je potaknuti da aktivira vlastiti zaštitni mehanizam.

U površinskom sloju kože specijalizirane stanice proizvode tamno smeđi pigment melanin i on je "odgovoran" za tamnjenje te prirodnu zaštitu kože i cijelog organizma od štetnog djelovanja sunčeva zračenja.

Kod osoba koje se često izlažu suncu, proizvodnja melanina je značajno veća nego kod onih koje sunce izbjegavaju.

Stoga je takvoj koži potrebno daleko više vremena da bi izgradila svoj obrambeni štit. Kako bi koža izgradila vlastiti obrambeni mehanizam, možemo joj pomoći nanošenjem preparata koji imaju isti učinak.

Jedan od najvažnijih prirodnih sastojaka koji štiti kožu od štetnih vanjskih utjecaja je beta-karoten, koji je izoliran iz mrkve.

To je snažan antioksidans koji se u obliku biljnog pigmenta nalazi u raznom žutom i narančastom voću te lisnatom povrću tamnozelene boje. Također, neophodan je za zaštitu i normalnu funkciju kože i sluznica te stvaranje pigmenta melanina u koži.

Ne zaboravite hidrataciju!

Druga važna stvar o kojoj trebate voditi brigu jest činjenica da izlaganje suncu isušuje kožu, stoga joj je potrebno nadoknaditi izgubljenu vlagu.

Obavezno izbjegavajte sunčanje u vremenu između 11 i 16 sati, jer su sunčeve zrake tada najopasnije.

Na plaži zaštitite vrat i lice te uvijek nosite šešir i sunčane naočale.

Važno je i da pijete dovoljno vode kako biste svojoj koži osigurali hidrataciju i iznutra, a također pripazite i na prehranu.

Nadalje, ne zaboravite kako je ljeti je poželjan unos hrane bogate antioksidansima i karotenodima, kao što su bobičasto voće i zeleno povrće.

13.06.2024. 08:29:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    13.06.2024. 09:08
    sta manje popodne na suncu
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh