« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 godine i 8 mjeseci
SAVJETI

Kako preživjeti blagdane i zadržati liniju

Voće koje ima malo kalorija, poput jabuke, znatno će smanjiti apetit pa ćete tako i manje pojesti u nadolazećem obroku

Kako zadržati liniju uz delicije
Kako zadržati liniju uz delicije (Shutterstock)
Više o

blagdani

,

blagdansko prejedanje

,

vitka linija

,

dijeta

,

vježbanje

Blagdanske večere, ručkovi i hrana općenito nas jednostavno ubijaju i rade probleme s probavom i linijom, a evo kako ćete to spriječiti. 

Birajte namirnice - domjenci u ovo doba godine obično uključuju više raznih vrsta namirnica i puno izbora. Želite li pojesti manje kalorija u početku jedite proteinske namirnice i svježe povrće. Nakon toga, kada ste već relativno siti, prijeđite na masniju i kaloričnu hranu koju tada više nećete moći puno pojesti. 

Dijeta prije blagdana - kratka dijeta od 5-7 dana prije isto toliko dana uživanja u kaloričnoj hrani napravit će ravnotežu između unosa energije, stoga su manje šanse da će tijelo višak kalorija spremati u masne stanice. Takva dijeta bi trebala biti rigorozna, s malim unosom ugljikohidrata i masti, te s puno svježeg povrća i nešto proteinskih namirnica. 

Jedite voće prije - voće koje ima malo kalorija, poput jabuke, znatno će smanjiti apetit pa ćete tako i manje pojesti u nadolazećem obroku. Pojedite takvu voćku ili dvije prije odlaska na blagdanski domjenak. 

Nastavite vježbati - mnogi misle kako nema smisla vježbati dok s druge strane odlaze na božićne domjenke i toliko jedu, ali upravo vježbanjem možemo kontrolirati tjelesnu težinu tako što pored velikog unosa kalorija i dalje trošimo puno kalorija tjelesnim aktivnostima. Dakle, ako ste se odlučili opustiti i zapostaviti svoje uobičajene, zdrave prehrambene navike, nemojte zapostaviti trening te vježbajte u svakoj prilici za vrijeme blagdana. 

Postite - budući da blagdanski ručkovi i večere obiluju kalorijama, to znači da ih možete smanjiti u drugim obrocima, ili ih potpuno izbaciti. Primjerice, možete preskočiti vaš uobičajeni doručak ukoliko vas tog dana očekuje ručak za kojeg znate da ćete unijeti puno kalorija kroz raznu hranu i poslastice. Toga dana doručak vam može biti tek poneka voćka. Post od polovice dana može biti odlična taktika za održavanje ravnoteže unosa kalorije, pa tako prvu polovicu dana nemojte jesti ako vas od večere nadalje očekuje puno hrane i pića. 

27.12.2015. 14:56:36
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh