Kako potaknuti konverzije i prodaju putem aplikacija za razmjenu poruka
Komunikacija putem poruka često se povezuje neformalnim razgovorima, no ona je postala i izvrstan kanal za marketinške i prodajne aktivnosti
Pogledajmo brojke. Tijekom 2020-ih, svijet internetske kupovine doživio je značajne promjene, prvenstveno zbog povećanja broja korisnika koji kupuju putem interneta i rastuće sklonosti prema mobilnim uređajima. Prema podacima Datareportala, ovi trendovi će se nastaviti. Impresivnih 92,3% globalnih internetskih korisnika pristupa mreži putem svojih pametnih telefona, što rezultira time da sve više potrošača kupuje putem mobitela nego putem stolnih i prijenosnih računala. Paralelno, nevjerojatnih 94,8% odraslih internetskih korisnika na mjesečnoj bazi koristi aplikacije za slanje poruka i chatove u 2023. godini.
Dok se mnogi brendovi u e-trgovini pripremaju za užurbanu prodajnu sezonu, pametno je pogledati kako chat aplikacije mogu pomoći brendovima dosegnuti kupce, potaknuti ih na kupovinu i ponovljene kupnje.
Pronalaženje i predstavljanje brenda pravoj publici prvi je korak u prodaji proizvoda putem e-trgovine. Dok ljudi mogu slučajno naići na fizičku trgovinu na ulici, e-trgovine moraju biti proaktivne u potrazi za kupcima. Srećom, danas brendovi mogu dosegnuti publiku direktno na njihovim mobilnim telefonima i osigurati da ciljaju prave ljude. Primjerice, na Viberu brendovi mogu ciljati svoju publiku po dobi, spolu, lokaciji, kao i po interesima. Također koriste različite vrste oglašavanja koje se mogu plasirati u Poslovnom inboxu, na chatovima, zaslonu poziva ili drugim često posjećenim formatima.
Prvi dojam kupca o brendu je ključan jer značajno utječe na njegovu percepciju. Brendovi moraju biti kreativni kad se promoviraju novim publikama kako bi osigurali pozitivan dojam - primjerice, vrijedi razmisliti o AR tehnologiji ili stvaranju zabavnih brendiranih filtra koje će ljudi slati prijateljima i obitelji; ili stvoriti viralni paket stickera koji će na interaktivan način prenositi poruke brenda - posebice za mlađu publiku. Brendovi na Viberu ova rješenja povezuju sa svojim chatbotovima na aplikaciji, tako da korisnici mogu biti preusmjereni na bota nakon preuzimanja brendiranog paketa stickera ili interakcije s brendiranim filtrom. Korisnik tada može komunicirati s chatbotovima, saznati više o brendu, njegovim proizvodima i uslugama te se približiti kupnji.
Brendovi mogu koristiti aplikacije za razmjenu poruka kako bi odgovorili na pitanja i ponudili personalizirane preporuke: pomoći oko odabira veličine odjeće, objasniti mjere, dati prijedloge na temelju poslane slike i utjecati na njihove izbore. Danas je lakše odabrati proizvod na online tržištu jer nudi znatno veći izbor nego fizičke trgovine.
U ovom trenutku, slanje poruka kupcima, posebnih ponuda, prezentacija proizvoda i omogućavanje ljudima da vam postave pitanje su vrlo korisni. Brendovi e-trgovine također će imati koristi od chatbotova koji pružaju podršku 24/7, kao i od prisutnosti brenda na aplikaciji za razmjenu poruka putem službenog kanala ili računa koji kupci lako mogu pronaći.
Upravljanje narudžbama i dostavama
Nakon što je proizvod odabran, ključan je besprijekoran proces naručivanja i dostave. To se može postići putem praćenja narudžbe u stvarnom vremenu, trenutačnih ažuriranja o statusu pošiljke i jednostavnog pristupa korisničkoj podršci. Brendovi e-trgovine mogu svoje kupce obavještavati o statusu njihove narudžbe, podijeliti jamstvo, omogućiti im upravljanje dostavom i slično.
Pružanje podrške nakon prodaje
U ovoj fazi, aplikacija za razmjenu poruka, na kojoj je vaš brend prisutan, bolja je od prodavača u trgovini jer je uvijek pri ruci vašim kupcima. U budućnosti je vjerojatno da će ljudi sve više koristiti takve osobne asistente pri kupovini.
Tim za korisničku podršku obično je angažiran za pomoć nakon prodaje. Mogu koristiti poslovno razmjenjivanje poruka za rješavanje složenih ili jedinstvenih problema, dok chatbotovi mogu upravljati čestim pitanjima. Brendovi također mogu iskoristiti ovu priliku za dodatnu prodaju sličnih proizvoda koji bi mogli zanimati njihove kupce, prikupljanje povratnih informacija od kupaca i izgradnju bližih odnosa s kupcima kako bi ih pretvorili u lojalne.
Aplikacije za razmjenu poruka: Transformacija kupovine
Rastući trendovi mobilne trgovine i popularnost aplikacija za razmjenu poruka imaju velik utjecaj na online kupovinu. Potrošači sada očekuju da bude besprijekorna, personalizirana i praktična - a aplikacije za razmjenu poruka mogu ispuniti i nadmašiti ta očekivanja. Očekuje se da će konverzacijska umjetna inteligencija i proširena stvarnost postati još važniji u aplikacijama za razmjenu poruka, dosegnuti širu publiku i postati neophodni za trgovinu. Uspostavljanjem prisutnosti na ovim popularnim aplikacijama, brendovi mogu stupiti u kontakt s velikom i rastućom demografskom skupinom. Brojne su tvrtke to već učinile s izvrsnim rezultatima.
Novi komentar