« Hi-tech
objavljeno prije 8 godina i 8 mjeseci
LUKAVCI

Kako nam Facebook prazni novčanike

Radi se o promjeni kod pravila o tome što se smije reklamirati, a to sada obuhvaća sav sadržaj, od fotografija, teksta, gifova i videa, pa do uživog prijenosa

Lova se vrti više nego ikad
Lova se vrti više nego ikad (Arhiva)
Više o

Facebook

,

zarada

,

video sadržaji

Facebook je stalno na rubu propasti, barem tako tvrde zloguki proroci koji niču kao gljive poslije kiše, no i dalje se pokazuje da govore gluposti, a Mark Zuckerberg i dalje pronalazi nove načine za izvlačenje novaca od korisnika. 

Naime, Facebook se prometnuo u mašinu za novac, jer je prepun tvrtki i brendova koje putem njega zarađuju te privlače korisnike i kupce.

No, ova društvena mreža, tj. tvrtka, pronašla je način kako im pomoći da ih privuku još više, a time i sebi povećaju zaradu od oglasa koje tvrtke i mediji plaćaju kako bi ih se više uočilo, pa i na vašem Newsfeedu, piše Digital Trends.

Radi se, naime, o promjeni kod pravila o tome što se smije reklamirati, a to sada obuhvaća sav sadržaj, od fotografija, teksta, gifova i videa, pa do uživog prijenosa.

Video sadržaji su ove godine već najavljeni kao trend na društvenim platformama, a kojem korisnici ne mogu odoljeti, pa čak i do mjere da će više dijeliti takve sadržaje, iako su primjerice oglašavački, nego objavljivati detalje iz svog privatnog života.

To otvara nova vrata tvrtkama da upravo više 'guraju' video materijale jer će od njih dobiti više. Brojne statistike već sada pokazuju prednost video sadržaja kod korisnika, konkretno - daleko će više osoba kliknuti na video ili prijenos uživo nego, kao do sada, na tekstualne i fotografske sadržaje.

U Facebooku navode da je ovo način da se zapravo tvrtke i mediji približe svojim korisnicima kako bi do njih dovodili korisne informacije i sadržaje koje i sami žele ili trebaju. Ipak, jasno je da će neki sadržaji upravo putem oglasa dovesti do toga da ti isti korisnici otvore novčanik radi nečega što do sada možda nisu niti primijetili. I što im možda uopće ne treba. 

11.04.2016. 10:15:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh