Facebooku se smanjuje količina sadržaja
Dijeljenje privatnog sadržaja palo je u 2015. godini u odnosu na godinu ranije za 21 posto, što je ukupno smanjilo količinu sadržaja za 5 posto
Radi se, naime, o mjerljivoj promjeni ponašanja korisnika, koji sve manje žele dijeliti detalje iz svog privatnog života, zbog čega se sadržaj koji se odnosi na njega uvelike smanjio na ovoj društvenoj mreži.
Sudeći prema podacima The Informationa, dijeljenje privatnog sadržaja palo je u 2015. godini u odnosu na godinu ranije za 21 posto, što je ukupno smanjilo količinu sadržaja za 5 posto. Korisnici sve više 'njeguju' kulturu zadržavanja privatnog života za sebe, a sve više se okreću dijeljenju video sadržaja koji nisu privatni, poput onih s drugih medija i stranica.
Došlo je i do promjene u algoritmu newsfeeda, kojom se nastojalo prioritizirati privatni sadržaj korisnika, no korisnici i sami pokazuju sve manje interesa za njih, a imaju i novu mogućnost "skrivanja" svih objava neke osobe, bez da je izbrišu s popisa prijatelja.
Inc.com piše da je ovo možda pokazatelj da korisnici mijenjaju ponašanje i ne vide vrijednost u objavljivanju detalja iz svog života, koliko u općoj dostupnosti komunikacije, vijesti i informacija koje dobiju putem Facebooka.
Ono čega se Facebook ne mora brojati je ipak broj korisnika, koji i dalje samo raste ...
Novi komentar