« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 2 dana
SAVJETI

Kako je lako štedjeti na hrani

Postoji puno namirnica koje su precijenjene samo zato što su u lijepoj ambalaži', kaže dijetetičarka Alyssa Ardolino

Nije skupa!
Nije skupa! (Arhiva)
Više o

hrana

,

štednja

Zdrava prehrana jako je skupa - ili vam se to samo čini? Zapravo to nije tako, nutricionisti su objasnili kako uštedjeti novac i zdravo se hraniti.

Sve što trebate je držati se ove jednostavne strategije.

1. Jedite kod kuće

"Priprema obroka kod kuće uvijek će dugoročno biti zdravija i jeftinija varijanta od konzumiranja obroka izvan kuće", kaže nutricionistkinja Ashley Reaver za Woman's Day te dodaje da hrana u restoranima mora imati dobar okus kako biste se ponovno vratili. Zbog toga kuhari dodaju više masnoća, soli i šećera.

2. Nikada ne kupujte hranu gladni

Kako biste sačuvale novce postoji najvažnije pravilo: nikada ne smijete biti gladni i otići u kupovinu. "Žudjet ćete za pakiranom hranom i puno teže kontrolirati apetit. Pojedite nešto zdravo prije odlaska u trgovinu i nećete kupiti nezdravu hranu koja nije na popisu", objašnjava nutricionistkinja Rania Batayneh. Zato prije nego napunite košaru u dućanu, napunite svoj želudac.

3. Pakiranje nije važno

Velika je zabluda da je zdrava prehrana skupa. "Postoji puno namirnica koje su precijenjene samo zato što su u lijepoj ambalaži", dodaje dijetetičarka Alyssa Ardolino. Većina ljudi pretpostavlja da je proizvod zdrav jer je skuplji.

4. Jedite sezonski

Mnogi ljudi razmišljaju sezonski kada se radi o odjeći, ali važno je proširiti način razmišljanja. "Kada je sezona neke namirnice, ima je u izobilju što znači da će biti niža cijena od proizvoda koji dolazi s druge strane svijeta. I bit će svježa", kaže Reaver. S više okusa, vaša hrana zahtijevat će manje soli, masnoća i šećera.

5. Plan prehrane

"Prije nego odete u kupovinu namirnica napravite popis za doručak, ručak, večeru i užinu. Puno je lakše kupovati kada znate što trebate.", kaže Ardolino. Osim toga puno teže ćete kupiti nešto neplanski i skuplje. 

6. Zamrznite hranu

Prema Batayneh, kada se voće i povrće ubere na vrhuncu sezone i zamrzne odmah nakon toga, njihove hranjive tvari se čuvaju što ih čini jednako zdravim kao svježe. "Također možete kupiti i pomiješano voće i povrće, ako želite, koje će vam osigurati niz hranjivih sastojaka", kaže dalje.

7. Iskoristite ostatke

Ostaci hrane mogu biti zdravi, ali i važni za proračun jer je daleko jeftinije kupiti hranu koju možete iskoristiti za tri recepta. Ostaci ručka mogu se pojesti za večeri ili sljedeći dan za ručak. 

20.09.2020. 12:01:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Cranberry
    20.09.2020. 12:54
    Rijetko kupujem ono što ne jedem
  2. avatar
    armando
    20.09.2020. 18:51
    da taki ja isto znam vec napamet sve haha
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh