Izumiru li razglednice?
Nekad su razglednice bile bitan element svakog putovanja, a pisanje nekoliko redaka teksta obitelji ili prijateljima kod kuće bio je nezaobilazan dio svakog godišnjeg odmora. Međutim, uslijed internetske revolucije, mnogi od nas sada dokumentiraju svoja putovanja online.
Sve veća popularnost blogova o putovanjima ili stranica za razmjenu sadržaja poput Facebooka dovela je do prave poplave fotografija, video isječaka i svih mogućih detalja s putovanja na internetu, piše CNN.
Internetska stranica TravelBlog ima više od 80.000 članova, a svakog dana pridruži se stotinjak novih. Blogovske stranice nezavisne putničke kompanije STA Travel u samo tri godine ima 60.000 blogovskih zapisa. Direktorica marketinga STA Travela, Celia Pronto, kaže da razlog privlačnosti takvog bloga nije samo zbog pristupačnosti, već i zbog mogućnosti da se čitatelji uključe komentarima.
- S blogom možete stvoriti cijelu zajednicu. Prijatelji i obitelj mogu čitati, ali se i javljati te postati dijelom cijele priče. Tako možete doći do većeg broja ljudi nego s razglednicom. To je zgodan način da se ostane u kontaktu - smatra Pronto.
A kako se razglednica nosi s tom online eksplozijom? Situacija ipak nije toliko alarmantna.
Ako je suditi prema britanskoj poštanskoj službi Royal Mail, mnogi su još uvijek zadržali simpatije prema tradiciji, te su razglednice danas čak popularnije nego prije pet godina. Svake godine oni ih isporuče 135 milijuna, s povećanjem od 30 milijuna u tri godine.
To su dobre vijesti za Drene Brennan, osamdesetogodišnju osnivačicu britanskog kluba ljubitelja razglednica koja je u pedeset godina skupila 95.000 komada.
- Razglednice su nešto osobno, one pokazuju da mislite na nekog. Morate izabrati onu pravu, sjesti i razmisliti o toj osobi, te napisati pravu poruku za nju - vjeruje Brennan. (METRO)
Novi komentar