Istrani su najljubazniji prema turistima
Tajni kupci u ulozi turista posjetili su turističko-ugostiteljske objekte na Jadranu i ocijenili njihove usluge
Agencija Heraklea provela je istraživanje u kojem se mjerila kvaliteta turističkih usluga na Jadranu. Heraklea je jedina agencija u Hrvatskoj specijalizirana za mystery shopping, odnosno tajno kupovanje.
Ovakvo mjerenje kvalitete usluga agencija Heraklea provodi četvrtu godinu zaredom, a ovogodišnje je provedeno u razdoblju od 15. srpnja do 15. kolovoza.
Tajni kupci posjetili su turističko-ugostiteljske objekte na Jadranu i ocjenjivali njihove usluge. Procjenjivale su se različite kategorije kao što su smještaj (hoteli, apartmani, sobe i kampovi), ugostiteljstvo (restorani, slastičarnice, kafići), suvenirnice te informacije dobivene u turističkim zajednicama i agencijama.
Kod turističkih djelatnika se ocjenjivao pozdrav, osmijeh, nuđenje dodatnog proizvoda, zahvala te osjećaj dobrodošlice.
Najbolje su ocijenjeni turistički djelatnici Istarske županije, na drugom mjestu su njihovi kolege iz Zadarske županije, zatim Primorsko-goranske, Šibensko-kninske, Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske te na kraju Ličko-senjske županije.
Ukupna kvaliteta usluge, u odnosu na lani, poboljšala se za mršavih 1,38 posto, a osjećaj dobrodošlice za samo 0,39 posto.
Veliki pak porast u kvaliteti bilježe početni pozdrav, osmijeh, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na kupnji, i to u rasponu od 6,17 do 9,33 posto.
Ipak se i ove godine, u jeku turističke sezone, trećina turista nije osjećala dobrodošlom, trećina turističkih djelatnika nije pozdravila svoje goste, a samo im se polovica djelatnika osmjehnula.
Tek svaki treći djelatnik pokušao je ostvariti veću prodaju nudeći gostu dodatnu uslugu pa nuđenje dodatnih proizvoda i dalje pokazuje najviše prostora za unapređenje.
Iz Heraklee ističu da su ove godine ipak zabilježeni brojni pozitivni komentari tajnih kupaca kako su pronašli odlična mjesta, ljubazne djelatnike i domaćine ili ukusnu hranu.
Novi komentar