Interes za iPad ni približan onome kakav je izazvao iPhone
Kao jedan od glavnih razloga izostanka navale na prodavaonice Apple navodi izvrsnu pretprodaju
Appleov iPad, predmet velikog nagađanja još od njegova prvog predstavljanja u siječnju, na dan početka prodaje u Sjedinjenim Državama nije privukao interes poput iPhonea prije tri godine.
Uoči početka prodaje dugonajavljivanog tableta, gužve pred trgovinama u New Yorku, Washingtonu, Bostonu i San Franciscu nisu ni približne onima s početka prodaje iPhonea 2007.
Jedan od razloga bi mogao biti taj što je pretprodaja izvrsna. Mnogi su od sredine ožujka mogli naručiti novi uređaj pa nemaju razloga stajati u redu pred trgovinom. Oni koji su naručili dovoljno rano putem interneta, u subotu će svoj iPad dobiti na kućnu adresu ili će ga preuzeti u trgovini.
Apple je velik dio svoga ugleda uložio u novi proizvod. Proglašen je revolucionarnom novom kategorijom uređaja: veoma lagano prijenosno računalo s najboljim karakteristikama smartphonea i laptopa.
Subotnje lansiranje novog proizvoda najvažniji je događaj u Appleu od iPhonea. Recenzije ga opisuju uglavnom pozitivno i naglašavaju izdržljivu bateriju i jednostavnost upotrebe, a Wall Street će ocijeniti budući rast tvrtke na temelju interesa za novi proizvod.
Osnovna verzija iPada košta 500 dolara. Analitičari smatraju da će se prvoga vikenda prodaje prodati između 200 i 300 tisuća komada, a neki predviđaju da će se do kraja godine prodati u sedam milijuna primjeraka.
Do kraja travnja iPad bi se u prodaji trebao pojaviti u još devet zemalja. (hina/metro-portal)
Novi komentar