« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 7 godina i 9 mjeseci
PRIRODNI LIJEK

Hrana koja ublažava PMS

Kako ne postoji čarobni napitak koji bi ublažio simptome PMS-a, stručnjaci preporučuju ovu hranu koja će vam pomoći

Što jesti u PMS-u
Što jesti u PMS-u (Deviantart)
Više o

hrana

,

PMS

,

ananas

,

liječenje

,

naranča

,

losos

,

đumbir

,

serotonin

,

ublažavanje

,

simptomi

,

banane

,

gingeroli

PMS su možda i tri najomraženija slova u abecedi, kad se poredaju ovim redoslijedom, jer ne postoji neki definitivan lijek koji može ublažiti simptome poput razdražljivosti, napetih grudi, nadutosti, depresije, nesanice i promjene raspoloženja.

No, predmenstrualni sindrom može se ublažiti hranom koja dokazano pomaže u tom dijelu mjesečnog ciklusa, pa bi bilo dobro prilagoditi i jelovnik svom tijelu i konzumirati ove namirnice u manjim obrocima tijekom dana. 

Sjemenke buče i suncokrea, indijski oraščići i kikiriki puni su magnezija koji pomaže apsorpciju kalcija u kosti i opušta zategnute mišiće, ublažavajući probleme s menstrualnim grčevima.

Losos je vrlo ukusna riba, bogata omega-3 kiselinama koje provjereno ublažavaju menstrualne grčeve i stabiliziraju poremećaje ravnoteže hormona u tijelu, a uz to je kvalitetan izvor potrebnih proteina. Istraživanje je pokazalo da je konzumacija omega-3 kiselina u obliku ribljeg ulja usporediva s olakšanjem koje doživite nakon što uzmete ibuprofen.

Banane su bogate vitaminom B6 koji smanjuje probleme bolnih i napetih grudi u PMS-u, a imaju i blagotvoran učinak na nakupljanje vode u tijelu i promjene raspoloženja. 

Naranča je bogata tiaminom, vitaminom B1 koji će poboljšati probavu i ukloniti zatvor ili proljev koji mogu biti simptomi PMS-a, a smanjit će i nadutost.

Ananas ima sličan učinak kao i naranča, a kako je uz to i prirodan antidepresiv zbog visoke koncetracije mangana koji podiže razinu serotonina, hormona sreće, vaš će PMS izgledati potpuno drugačije nakon par kriški ove zdrave voćke.

Đumbir pokreće energiju u tijelu i grije organizam, a najbolje ga je uzmati kao čaj ili dodatak jelima. Gingeroli, aktivne tvari u đumbiru imaju sedativan i analgetski učinak koji će ublažiti menstrualne bolove. 

05.02.2013. 11:15:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh