Hoće li nova Star Wars igra postati najuspješniji proizvod industrije zabave?
Najisčekivanija i najskuplja video igra svih vremena u trgovine dolazi krajem prosinca. Hoćete li se i vi pridružiti milijunima igrača diljem svijeta?
Na jednom od najvećih europskih sajmova za tehnologiju i videoigre koji se prošlog tjedna održao u Londonu konačno je objavljen datum izlaska jedne od najisčekivanijih kompjuterskih igara desetljeća - Star Wars: The Old Republic (SWTOR).
Osim što nikada u povijesti nije toliko broj ljudi željno osluškivao bile kakve novosti koje se tiču izlaska igre, SWTOR će zasigurno biti i najskuplja video igra svih vremena - procjenjuje se da su se troškovi izrade popeli do nevjerojatnih 130 milijuna eura.
Ipak, ova bi se golema investicija njezinim proizvođačima mogla itekako isplatiti, budući da stručnjaci predviđaju da bi potencijalno mogla zaraditi milijarde dolara, čime bi postala najuspješniji proizvod u industriji zabave i prestigla blockbuster Avatar koji je pomeo kinoblagajne.
Star Wars: The Old Republic je online svijet sličan onome u popularnim igrama Second Life i World of Warcraft. Ono što razlikuje ovu igru od konkurencije jest da je smještena u poznati svijet Ratova zvijezda, u kojem će igrači moći preuzimati uloge dobrih jedi vitezova, zlih Sith lordova te lovaca na glave poput Boba Fetta.
Online igre poput ove ne zarađuju samo na inicijalnoj prodaji DVD-ova na kojima se nalazi igra, već im većina zarade dolazi od toga što naplaćuju igračima oko 100 kuna mjesečno kako bi mogli igrati.
Ovaj se koncept već pokazao vrlo uspješnim kod slavnog World of Warcrafta, za kojega je u jednom trenutku 12 milijuna ljudi diljem svijeta plaćalo mjesečnih 100 kuna pretplate. Sasvim pristojna lova, zar ne?
Hoće li SWTOR doista biti najprodavanija igra svih vremena, kako joj neki predviđaju, ostaje za vidjeti. Ako ništa drugo, bit će odlična prilika svim ljubiteljima Ratova zvijezda da barem nakratko iz prvog lica okuse ovaj svijet i prožive neke od najuzbudljivijih avantura svojih omiljenih filmskih junaka.
Novi komentar