Google razvija uslugu pretraživanja TV programa
Google se nada da će povezati novu uslugu s TV-oglašavanjem, omogućujući mu da ciljano prikazuje oglase pojedinim kućanstvima
Google Inc. i drugi po veličini američki satelitski TV operater Dish Network Corp. zajednički su testirali novu uslugu pretraživanja televizijskog programa kojom se kombiniraju dva medija - televizija i internet, izvještavaju Wall Street Journal i Reuters.
Usluga se zasniva na digitalnim prijamnicima za satelitsku televiziju (set-top box, STB) koji rabe elemente Googleova bežičnog operativnog sustava Android, a korisnicima omogućuje pretraživanje Dishovih internetskih stranica, ali i websiteova poput YouTubea.
Također, njome mogu i personalizirati prikaz programa, što znači programirati redoslijed te kombinirati ga s internetskim sadržajima.
Krajnji cilj - oglašavanje
Korisnicima je dostupno nekoliko digitalnih prijamnika za satelitsku televiziju i TV setova s internetskim pristupom, ali i najnoviji uređaj tvrtke TiVo Inc., koja proizvodi digitalne prijamnike. Dishova sestrinska tvrtka EchoStar također izrađuje takve prijamnike, no muči je potencijalno skup patentni spor sa spomenutim TiVom.
Google se nada da će povezati novu uslugu s TV-oglašavanjem, omogućujući mu da ciljano prikazuje oglase pojedinim kućanstvima na temelju primljenih podataka o klijentima.
Više na Profitiraj.hr
Novi komentar