Godina dana Viberovih AR filtera i Halloween
Tvrtka u Hrvatskoj bilježi 51 % porast broja korisnika AR filtera. Hrvati najviše koriste filtere sa zabavnim i uljepšavajućim efektima
Ove jeseni, Viber obilježava godišnjicu vrlo popularnih filtera proširene stvarnosti - AR Lenses, bilježeći povećanje jedinstvenih korisnika filtera od 51% u usporedbi s prošlogodišnjim razdobljem. Naravno, ovaj postotak nastavlja rasti jer prema Viberovoj internoj statistici, Hrvati pokazuju velik interes za filtere sa zabavnim i uljepšavajućim efektima. Interaktivan edukativan filter, kreiran povodom povratka u školu, jedan je od 10 najučinkovitijih filtera posjećenih gotovo 440 tisuća puta.
Viber je AR filtere na svojoj platformi pokrenuo prošle jeseni. Od tada, korisnici imaju mnogo opcija za poboljšanje i dopunu svog izgleda i okruženja koje mogu podijeliti s prijateljima. Kako bi pojačali rast svog poslovanja, i brendovi mogu povezati svoje proizvode s AR filterima. Putem proširene stvarnosti mogu pozicionirati usluge ili proizvode pojedinačnom kupcu - prekrivanjem njihova lica, tijela i okoline. Tvrtke koje ulažu u stvaranje iskustava pomoću AR filtera, na zabavan način među korisnicima podižu svijest o svojoj robnoj marki i povećavaju rast svojih prihoda.
Kako bi obogatio blagdansko raspoloženje Halloweena, Viber sudjeluje u proslavi s posebno razvijenom galerijom sablasnih AR filtera. Novi stickeri i čestitke s temom Halloweena učinit će razgovore još smješnijima.
Novi komentar