Facebook uvodi promjene kojima povlađuje oglašivačima
Novosti iz Facebooka povoljne su za firme i oglašivače, no nismo sigurni koliko će se svidjeti običnim korisnicima.
Mislite li da vam je news feed pretrpan nebitnim informacijama? Nažalost, nemamo nikakve dobre vijesti za vas.
Facebook tim testira novi nefiltrirani news feed koji će pokazivati apsolutno sve o vašim prijateljima. Od svega što su zapisali do svih proizvoda i brandova koje su lajkali.
Dio je to povlađivanja oglašivačima koji bi na taj način svoje reklame jednim lajkom pokazivali svim prijateljima u mreži.Ako u to uključimo i mogućnost komentiranja, reklame će nam prekrivati cijeli zid!
Potaknuti svemogućim "Like" klikom, ekipa fejsa vjerojatno će uvesti i dodatne opcije poput "Želim" ("Want"), "Trebam" ("Need"), "Imam" ("Have"). Dugo željeni "Dislike" neće se do daljnjeg pojaviti jer, dok nove tri opcije daju brojne mogućnosti reklamiranja proizvoda i promicanja njihove prodaje, "Dislike" je zapravo negativan komentar sam po sebi, a to ne želi niti jedan oglašivač!
Koliko će korisnici Facebooka biti zadovoljni novotarijama u omiljenoj socijalnoj mreži, možemo samo pretpostaviti
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar