« Žene
objavljeno prije 13 godina i 4 mjeseca
GREJP I MANGO

Dobar parfem može pomladiti ženu osam godina

Istraživanja su pokazala da određeni mirisi i tzv. pametni parfemi mogu pomladiti žene za čak osam godina

Miris
Miris (Shutterstock)
Više o

mirisi

,

parfemi

,

grejp

,

pomlađivanje

,

feromoni

,

Ageless Fantasy

Mogu li nas parfemi pomladiti? Istraživanja američkog parfumera Harveyja Princea pokazuju da mogu, a isto potvrđuje i studija koju je provela Zaklada "Smell and Taste Research" u Chicagu. Prince je na uzorku od 50 muškaraca testirao parfem Ageless Fantasy i otkrio da su muškarcima žene koje su mirisale po tom parfemu izgledale osam godina mlađe.

Ageless Fantasy prvi je parfem protiv starenja koji se na tržištu pojavio još 2008. godine. Proizvođač tvrdi da snagom mirisa utječe na ljudsku podsvijest, a ključni ekstrakti su rozi grejp, mango, nar, trešnja, jasmin te muškatni oraščić i vanilija. "Klinički je dokazano da svi ti sastojci pomlađuju", naglašava Harvey Prince.

No, postavlja se pitanje kako ti mirisi djeluju na našu podsvijest? Roja Dove, autorica knjige "The Essence of Perfume" tvrdi da mirisi na nas u osnovi djeluju ili odbojno ili privlačno. "Jasmin sadrži molekulu imena indole koju mozak automatski povezuje sa seksom, unatoč racionalnim preprekama", kaže Dove. Parfemi funkcioniraju upravo na tom biokemijskom principu koji ne slijedi racionalna pravila.

Istraživanja Sveučilišta Rutgers u New Jerseyju pokazuju da postoji podsvjesna veza između starosti i mirisa. Tijelo žene u višim srednjim godinama, naime, proizvodi feromon noneal - travnat, mastan miris koji nas asocira na starost. Žene starije od 40 godina proizvode dvostruku količinu tok feromona od mlađih žena, a obični parfemi ne mogu prikriti taj miris. Pametni, poput Ageless Fantasyja i Neuropeptide Synergyja, mogu.

Među mirisima koje muškarci povezuju s mladošću, posebno se ističu rozi grejp, jabuka i tropsko voće. Istovremeno, miris ruže asocira na starost.

30.01.2011. 14:33:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh