Borba za Škotsku na društvenim mrežama
Zagovornici i protivnici otcjepljenja od Velike Britanije vode žestoku i često maštovitu borbu na društvenim mrežama
U iščekivanju održavanja referenduma atmosfera na društvenim mrežama se usijala - kako u Škotskoj, tako i u Ujedinjenom Kraljevstvu. Kao što je bio slučaj u gotovo svakoj predizbornoj kampanji od pojave Facebooka i Twittera, aktivisti su kreirali posebne strategije za djelovanje na društvenim mrežama, kao oblik direktne komunikacije s biračima.
Uz pomoć hashtagova #indyref (referendum o neovisnosti), #VoteYes (glasaj „za"), #LetsStayTogether (ostanimo zajedno) ili #BetterTogether (bolje je zajedno), političari i njihove pristaše izražavaju svoje - ponekad emotivne - stavove.
Čak se i javne osobe uključuju u raspravu, riskirajući tako da izgube neke fanove, ili pak dobiju nove, ovisno o tome koju stranu zastupaju. Reklamne kampanje kreirane da proizvode viralni efekt postavile su nove trendove, između ostalog - da cijelo vrijeme potiču kontroverze.
Sarkazam na Youtubeu
Zagovornici i protivnici neovisnosti Škotske koriste i Youtube kako bi poslali svoju poruku. Oni koji su za neovisnost mogu pogledati spotove u kojima je zastupljen izuzetno optimističan pogled na Škotsku kao 20. na listi najbogatijih zemalja svijeta.
A ukoliko baš i niste pristaša neovisnosti, onda vam možda lekciju treba održati frustrirana škotska domaćica.
Taj video je dio kampanje #BetterTogether, ali su korisnici interneta samo nekoliko minuta nakon što je objavljen izašli s hashtagom #PatronisingBTLady, kako bi izrazili svoje nezadovoljstvo, jer smatraju da je izrazito seksistički. Na kraju se ispostavilo da je video utjecao na neke birače da ipak glasaju za neovisnost.
Novi komentar