« Biznis
objavljeno prije 1 mjesec i 21 dan
REZULTATI

AOC i Philips pokorili tržište

U Adria regiji, tržište monitora bilježi kontinuirani rast u prvom kvartalu 2020. godine, s 9.9 posto u usporedbi s prvim kvartalom 2019. godine

Sjajan posao
Sjajan posao (Arhiva)
Više o

Philips

,

AOC

,

monitori

AOC ponosno objavljuje svoju vodeću poziciju na tržištu gaming monitora u prvom tromjesečju 2020. godine. S 19.5 posto udjela na tržištu, AOC nosi uvjerljivo prvo mjesto u usporedbi s konkurencijom i to već drugi kvartal za redom. (IDC Gaming Tracker Q1 2020).

Prema najnovijim podacima agencije za analizu tržišta Context, tržište monitora u Europi prati konstantan rast već petu godinu za redom, točnije od prvog kvartala 2016. godine. U prvom tromjesečju ove godine, tržište monitora je poraslo za 5 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Stručnjaci za monitore AOC i MMD (licencirani partner Philipsovih monitora), oboje u vlasništvu TPV-a, jednog od vodećih svjetskih proizvođača monitora i LCD televizora, porasli su dvostruko više od sveukupnog rasta tržišta monitora povećavajući udio u prodaji za 12.3 posto. Na stalno rastućem i vrlo konkurentnom tržištu, kombinirani tržišni udio oba branda zajedno osiguralo je njihovu treću poziciju na tržištu od prvog kvartala 2018. godine s ukupnim tržišnim udjelom od 14.9 posto.

Najbolji rezultat AOC-a i MMD-a na tržištu monitora u Adria regiji do sada

U Adria regiji, tržište monitora bilježi kontinuirani rast u prvom kvartalu 2020. godine, s 9.9 posto u usporedbi s prvim kvartalom 2019. godine. AOC i MMD zajedno drže prvo mjesto po broju prodanih monitora od drugog kvartala 2018. godine. Tržišni udio AOC-a i MMD-a zajedno u Adria regiji u prvom je kvartalu ove godine zabilježio najveći rast u povijesti i najveći rast tržišnog udjela u posljednje dvije i pol godine.

Od zadnjeg kvartala 2019. do prvog kvartala ove godine, kombinirani udio na tržištu ova dva branda doživljava rast od 5.8 posto pokrivajući 24.1 posto tržišta Adria regije, te tako održavajući prvo mjesto čak osam uzastopnih kvartala. AOC-ov udio na tržištu povećao se za 3.5 posto u istom periodu, te dosegao vrijednost od 13.7 posto, odnosno drugu poziciju na tržištu uz povećanje volumena prodaje za 22.9 posto u usporedbi s prvim tromjesečjem prošle godine.

Tržište velikih dimenzija monitora (27" i više) je poraslo za 21.5 posto u prvom tromjesečju ove godine u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Na ovom je području AOC povećao svoj obujam podaje dvostruko više od rasta tržišta, i to za 45.3 posto, te tako postigao drugu poziciju, dok je MMD povećao svoj obujam prodaje za 13.9 posto. Oba brenda zajedno povećala su svoj obujam prodaje za 32 posto i tako postigle drugo mjesto na tržištu. Također, njihov udio na tržištu u ovom segmentu bilježi rast od 4.7 posto u usporedbi sa zadnjim kvartalom 2019. godine, te dolazi do 24.3% udjela na tržištu, zauzimajući drugo mjesto. AOC je doprinio ovom uspjehu s udjelom na tržištu u iznosu od 15.4 posto, što je drugi najveći udio na tržištu.

"Tržište monitora u Adria regiji je vrlo dobro balansirano u smislu različitosti brandova. Usprkos tome, naši brandovi AOC i MMD su i dalje prvi izbor za kupce, a to se može potkrijepiti činjenicom da imamo najveći udio u prodaji u posljednje dvije i pol godine.", rekao je Cristian Bucur, Direktor prodaje AOC & MMD za Adria regiju.

AOC broj jedan na tržištu gaming monitora

Zahvaljujući vrlo uspješnim i nagrađivanim monitorima iz serija G1 i G2 te posljednjih AGON 3 modela prestižne gaming serije AGON, stručnjak za monitore AOC je skočio na prvo mjesto na tržištu monitora visokih brzina osvježavanja (100 Hz i više) s udjelom od čak 28.3 posto, povećavajući obujam prodaje za impresivnih 40 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

AOC-ov rast u ovom periodu (rast udjela u prodaji od 13.9 posto) je povezano sa širokim spektrom monitora za ljubitelje gameanja, hardcore i profesionalnih esportaša, kao i radi dobre opremljenosti monitora za urede - poput B1 (Basic), E1 (Essential) i P1 (Professional) serija.

Philipsova inovativna rješenja i ekološki održivi proizvodi utjecali na povoljan rast

Rast Philipsovih monitora je bio moguć zbog održivih, ekološki prihvatljivih proizvoda kao i inovativnih rješenja poput monitora s USB-C utorima, povezivih na Ethernet, PowerSensor za redukciju potrošene energije i pop-up web kamera za veći osjećaj sigurnosti i mogućnost brzo log-ina uz pomoć Windows Hello.

Philipsovi monitori imaju najširi spektar USB-C na tržištu (s udjelom od 12.27 posto na tržištu u ovom segmentu). U ovom USB-C segmentu monitora, udio Philipsovih monitora je porastao za 14 posto u odnosu na prošlu godinu, a čak 40 posto u usporedbi s prošlim kvartalom. Uz to, gamerski monitori za konzole Momentum linije uvelike pridonose rastu MMD-a. Konačno, SuperWide modeli poput 439P9H (32:10) i 499P9H (32:9) monitora također su utjecali na rast MMD-a. U segmentu SuperWide monitora, Philipsovi monitori drže treće mjesto na tržištu.

Tržište monitora velikih dimenzija bilježi rast i ove godine

Tržište monitora velikih dimenzija (oni s veličinom monitora preko 27 inča) također je bilježilo veliki rast u prvom kvartalu ove godine. U prva tri mjeseca ovaj segment je rastao za 21.1 posto u odnosu na prva tri mjeseca prošle godine. AOC i MMD zajedno su više nego udvostručili rast, povećavajući udio za čak 47.4 posto i bilježeći najveći rast prodaje u prvom tromjesečju 2020. godine.

Philpsovi monitori (MMD) su zabilježili rast prodaje za 21.5 posto dok je AOC povećao udio za nevjerojatnih 89.1 posto u istom vremenskom periodu, i time zaslužio titulu najbrže rastućeg branda u ovoj branši. Oba branda zajedno zauzimaju prvo mjesto u ukupnom udjelu na tržištu velikih monitora, te godišnje povećavajući svoj udio na tržištu za 2.8 posto na godišnjoj bazi, pokrivajući 16.8 posto ovog rastućeg tržišta.

Sveukupno tržište monitora nastavlja s rastom zahvaljujući nekolicini unaprjeđenja. Jačina monitora s visokom rezolucijom (QHD i UHD) je diljem svijeta narasla za 40 posto od prvog kvartala prošle godine, do prvog kvartala ove godine. Također UltraWide (i SuperWide) monitori (21:9, 32:9 i 32:10 omjeri slike) - poput AOC CU34G2X ili Philips 43" 439P9H ili 49" 499P9H - postaju sve rašireniji zbog povećanog doživljaja gledanja kao i produktivnosti koju omogućuju. Rast ovakvih monitora diljem svijeta doseže i 100 posto iz godine u godinu.

Zakrivljeni monitori su također sve traženiji, te je njihova prodaja porasla za 63 posto. Potražnja za velikim monitorima raste naročito u poslovnom svijetu gdje je produktivnost ključni faktor, a 27 inčni zaslon je tako postao novi standard, dok se u gaming sektoru, visoka brzina osvježavanja i dalje traži. Tržište monitora sa 100 Hz je porastao za 60 posto, dok oni od 144 Hz i više rastu prosjeku 76 posto godišnje.

"Sa zadnjim kvartalom, AOC i Philips monitori opet imaju rast viši od cjelokupnog tržišta. Za oba branda pažljivo promatramo što korisnici žele od svog monitora. To mogu biti brzina osvježavanja, najnovije tehnologije i pouzdani paneli za gamerske monitore ili UltraWide i SuperWide zasloni, ušteda energije i značajke koje povećavaju produktivnost za poslovne korisnike. Imamo rješenje za svako tržište i naše brojke pokazuju da smo na pravom putu" rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i voditelj poslovanja za Europu u AOC International Europe i MMD Monitors & Displays.

24.06.2020. 08:29:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh