« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 8 godina i 4 mjeseca
ZLATNA SREDINA JE NAJ

Alkohol i debljanje - pitanja i odgovori

Najveći krivac za debljinu je nezdrava, visokokalorična hrana, a alkohol je partner u zločinu

Vino i sir - kombinacija koja sigurno deblja
Vino i sir - kombinacija koja sigurno deblja (Deviantart)
Više o

alkohol

,

debljanje

,

mršavljenje

Alkohol i mršavljenje ne idu ruku pod ruku. Tko pije, ne gubi, i pritom ne mislimo na novce. Ako popijete najmanje 1 decilitar alkoholnog pića, a prosječne ste građe, smanjili ste trošenje kalorija za jednu trećinu. Barem tako tvrde eksperti čijih je izjava pun Internet. To ne izgleda dobro, zar ne? Kako većina nas voli tu i tamo gucnuti koju kapljicu, ne bi bilo na odmet razmisliti na koji je način, ako uopće,  alkohol povezan s nagomilavanjem kilograma. Zaključci bi vas mogli iznenaditi.

Kako alkohol potpomaže debljanje? Tajna izbjegavanje debljanja je umjerenost u svemu, pa tako i u alkoholu. Kombinacija alkohola i visokokaloričnog jela je opasna jer sam alkohol potiče apetit. Nadalje, sam alkohol iz pića se u tijelu razlaže u acetat kojega tijelo prije troši nego ostale kalorije - zbog te ostale kalorije skladišti na najkritičnijim mjestima. Alkohol se prvi probavlja. Dugoročno gledano, dakle, da, previše alkohola vas deblja.

Je li vaš 'pivski trbuh' rezultat pretjerane konzumacije alkohola? Ne. Ovo je Mit. Pivo i alkohol nisu krivi, barem ne samostalno, za rast trbuha. Opća prehrana je krivac - obično se uz pivo jedu čips ili kokice ili ćevapi. Važnije je ono što jedete nego kakav alkohol  zato vrijeme pijete.

Što je standardna mjera alkoholnog pića koja se najčešće spominje u studijama? Standardno piće je:

  • 1,5 unca ili 0, 44 decilitra pića s najmanje 40 posto udjela alkohola - gin, votka, viski, rum...
  • 5 unca ili 1,47 decilitara vina
  • 12 unca ili 3,54 decilitra klasičnog piva (5,2-5,4 posto alkohola)

 

Kako izbjeći debljanja nakon konzumacije alkohola? Pripazite što jedete. Nepromišljeno jedenje samo će dodati kalorije već postojećoj gomili. Pijte puno vode nakon alkoholnih pića i između rundi kako biste se osjećali punije. Istovremeno ćete manje piti. Imajte pred očima svoje zdravstvene ciljeve. Ne dopustite da vam društvena okupljanja naruše zdravlje.

Što žena mora učiniti ako žudi za vinom i želi uzak struk? Ne dopustiti da se jedno piće pretvori u šest. Izbjegavati svakodnevnu konzumaciju alkohola. Piti vodu. Biti umjerena. 

20.05.2011. 17:30:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh