« Život
objavljeno prije 11 mjeseci i 8 dana
ZAPAMTITE!

7 loših navika zbog kojih loše spavamo

Izgleda da tijekom dana radimo sve što je u našoj moći kako bi imali što nemirniju noć

Spavajte bez problema
Spavajte bez problema (Arhiva)
Više o

loše navike

,

dobar san

,

nesanica

Dobar noćni san ključan je za dobar sljedeći dan, a i za zdravlje. No, izgleda da tijekom dana radimo sve što je u našoj moći kako bi imali što nemirniju noć - evo sedam stvari na koje trebamo paziti kako bismo spavali bez problema.

Bez sata u sobi - nije korisno neprestano gledati sat kako bi izračunali za koliko se morate probuditi ili koliko ćete spavati, ako baš sad zaspete. Ili okrenite od kreveta ili ga izbacite iz spavaće sobe, kako ne biste provjeravali vrijeme kad se probudite tijekom noći.

Doručak - treba ga pojesti do 30 minuta nakon ustajanja, a čak i skroman doručak, kao što je osam badema i dva datuma, može biti dovoljno za početak vašeg metabolizma i stabiliziranje razine šećera u krvi.

Kava do 15 sati - kofein oponaša učinak adrenalina. To znači da ako popijete šalicu kave ili čaja u 17 sati, još uvijek imate pola količine kofeina u vašem sustavu u 22, pa je najbolje izbjegavati pijenje kofeinskih napitaka nakon 15 sati. Cilj je konzumirati manje od 300 mg kofeina dnevno.

Kretanje - fizički pokret može nam pomoći da proizvedemo kemijski adenozin, koji potiče pospanost i omogućuje da melatonin učinkovitije djeluje. Korisno je i samo ustajanje i kretanje svakih sat vremena tijekom dana.

Odmor od posla - spavanje će doći bez napora ako možete "otpustiti" dan prije nego što uđete u krevet. Uvijek će biti nedovršenih poslova, ali kada stavite glavu na jastuk, morate biti u stanju sve to pustiti.

Pauze od ekrana - važno je uzimanje pauze od tehnologije tijekom dana - idealno bi bilo nekoliko minuta svakih 90 minuta.

Sigurna zona -  prema tradicionalnoj kineskoj medicini, nekoliko sati prije ponoći najbolje je vrijeme za brisanje stresa, smanjenje razine adrenalina, rebalansiranje imunološkog sustava i priprema tijela za san. Počnite se pripremati za odmor oko 21, 21.30. Ne morate biti u krevetu, ali izbjegavajte tehnologiju i gledanje vijesti. Cilj je ući u 'sigurnu zonu' i osjećati se smireno.

13.09.2018. 20:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh