« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 mjeseca i 22 dana
MLJAC!

5 koristi od banana

Da ne bi banane uzimali zdravo za gotovo, evo pet korisnih stvari za naše zdravlje koje nam donosi ovo voće

Slobodno navalite!
Slobodno navalite! (Arhiva)
Više o

banane

,

serotonin

,

triptofan

,

pektin

Banane nisu samo ukusne i uvijek pri ruci, radi se zapravo o ukusnom slatkom voću koje je odlično za zdravlje.

Da ne bi banane uzimali zdravo za gotovo, evo pet korisnih stvari za naše zdravlje koje nam donosi ovo voće:

Poboljšava raspoloženje - nanana sadrži triptofan, aminokiselinu koju tijelo pretvara u serotonin, poznat po tome što nas opušta, poboljšava nam raspoloženje i općenito budi osjećaj sreće. Ovo jedinstveno tropsko voće izvrsno je za smirivanje živčanog sustava te nas brani od depresije i stresa.

Regulira razinu šećera u krvi - banane su savršen desert za osobe koje boluju od dijabetesa i drugih poteškoća vezanih uz razinu šećera u krvi. Dijabetičarima je većina slatkiša "zabranjeno voće" jer povećavaju razinu šećera u krvi.Zato su tu slatke banane. Možete ih jesti "sirove" ili ih izgnječiti i zamrznuti kako biste dobili svojevrsnu alternativu sladoledu.

Štiti zdravlje srca - za normalan rad našeg organizma važan je i kalij, a banane ga sadrže u velikoj mjeri. S obzirom na to da banane sadrže malo natrija, idealan su izbor za osobe koje imaju tegobe s krvožilnim sustavom.

Sprječavaju nastanak čireva i želučanih problema - banana je idealna namirnica za trenutke kada osjećamo želju za slatkim, primjerice čokoladom ili kolačima. Zrele banane sadrže sastojke koji aktiviraju površinske stanice želučane sluznice, pa dolazi do proizvodnje debelog zaštitnog sloja sluzi. Ona predstavlja okvir za želučanu kiselinu, te odstranjuje bakterije iz želuca. Na taj način banane smanjuju šanse za nastanak čireva, te želučanih i crijevnih oboljenja.

Velike količine vlakana - banane sadrže vlakna pod nazivom pektin. Riječ je o najboljoj vrsti vlakana za sprječavanje raka debelog crijeva. Pektin je topivo vlakno, za razliku od netopljivih vlakana koja se nalaze u većini integralnih žitarica. Pektin se također nalazi u jabukama i krumpiru. Jedna banana sadrži dva grama vlakana, gotovo deset posto preporučene dnevne doze, koja iznosi dvadeset pet grama

02.12.2018. 15:44:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh