« Život
objavljeno prije 13 godina i 10 mjeseci
OSNOVE DOBROG RAZGOVORA

10 zlatnih pravila komunikacije

Slijedite ova jednostavna pravila i naučite dobro komunicirati

Fotografija vijesti
Više o

komunikacija

,

informacije

,

razgovor

,

debata

,

sugovornik

1. Izbjegavajte nepotrebe detalje - nemojte skretati s teme. Npr., ukoliko se pokaže da nešto nije važno, nemojte gubiti vrijeme kako bi ste to ispravili.

2. Ne postavljajte drugo pitanje prije nego dobijete odgovor na prvo - ukoliko želite imati sve potrebne informacije, ovo je pravilo kojeg se trebate pridržavati.

3. Ne prekidajte sugovornika dok govori - osim toga, pokušajte skratiti vašu priču, dajući drugoj osobi šansu da govori.

4. Nemojte biti kontradiktorni - na ovaj način gubite uvjerljivost. Pokušajte povezati informacije koje navodite.

5. Nemojte samo vi govoriti - pronađite vremena i da postavite pitanja sugovorniku kako bi pronašli zajedničke interese.

6. Nemojte uvijek biti glavni lik vaše priče - uglavnom, dobra priča bi trebala imati heroja. Dotaknite se i drugih, kao i sebe.

7. Izaberite temu od zajedničkog interesa - pronađite zajedničke interese, i nemojte okretati konverzaciju prema politici, kada bi trebala biti o krumpirima ili poeziji. Ukoliko baš nikako ne možete pronaći zajedničku temu, razgovor je bolje prekinuti.

8. Slušajte - osim što ćete pokazati osnovu kurtoazije prema sugovorniku, neće vam se dogoditi da propustite bitne informacije.

9. Ne pretjerujte - nije sve "najbolje", "najgore" ili "najsmješnije".

10. Recite pravu stvar, ili nemojte govoriti – ok, nije svrha svih razgovora bitna debata i rasprava, no ljudi vas često procjenjuju prema onome što govorite. Ili kako bi se reklo: mudar čovjek ne baca riječi i ne gubi vrijeme.


12.03.2011. 10:15:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    SportMagazin
    12.03.2011. 11:05
    bravo za ovo stravrno dobro dođe držati se toga
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh