10 koraka za uspješan kontakt očima
Kontakt očima za vrijeme verbalne komunikacije prilično je važna stavka te može biti i prepreka na putu do uspješne komunikacije
Neverbalna komunikacija je, uz onu verbalnu, dio ukupne slike kojoj se prezentiramo kako poslovnom okruženju, tako i u onom privatnom, pa i obiteljskom okruženju.
Kontakt očima za vrijeme verbalne komunikacije prilično je važna stavka te može biti i prepreka na putu do uspješne komunikacije.
Stručnjaci se slažu da dobrim razgovorom možemo okarakterizirati tek one razgovore u kojima, a kao dio neverbalne komunikacije, imamo uspješnu i dobro razvijenu (strategiju) komunikacije očima.
Iako danas nešto rjeđe komuniciranje među poslovnim partnerima, klijentelom i prijateljima, a to je ono osobnog kontakta podložno je onim čudnim i neugodnim situacijama kad primjerice:
- kad gledate nekoga u oči ili netko gleda vas u oči duže od pet sekundi,
- kad vaše ili nečije oči jednostavno skrenu pogled već nakon pozdrava,
- ili kad jednostavno krivo procijenite nečiji kontakt očima.
Stoga neverbalna komunikacija bitan je dio ukupne komunikacije gdje vam upravo ovakve nezgodne situacije mogu utjecati na reputaciju u tvrtki, u društvu na poslovnoj večeri ili pak skroz upropastiti prvi razgovor na prvom izlasku s djevojkom.
Sve savjete pročitajte na portalu Gentleman.hr
Novi komentar