Žene vladaju Facebookom
Kako popularne društvene mreže utječu na ljudsko ponašanje?
Žene provode više vremena na ovoj društvenoj stranici, imaju više prijatelja te postavljaju čak pet puta više slika nego muškarci.
S obzirom na veliki fenomen društvenih mreža, nije ni čudo da su se i znanstvenici uhvatili istraživanja ljudskog ponašanja vezanog uz društvene mreže.
Jedan od glavnih razloga zašto su žene na Facebooku je i taj što time žele biti što više u glavama dragih ljudi. Istovremeno muškarcima nije toliko bitno tko koliko misli na njih pa je moguće da su stoga i manje aktivni na društvenim mrežama.
Žene čine 58% Facebook korisnika, 57% ih je na My Space, 64% tweetaju, a jedina mreža na kojoj muškarci drže primat je Linkedin sa 64% korisnika.
Ženama je također bitnije i da im je druga polovica prisutna na mreži te će redovito mijenjati status veze čim se nešto po tom pitanu i promijeni. Također, radije će staviti zajedničku fotografiju nego muška polovica.
Iako su se mnogi bojali kako će općenito porast korištenja društvenih mreža loše utjecati na druženje u stvarnom životu, istraživači su našli da je stvarna situacija potpuno suprotna.
Korisnici Facebooka zapravo imaju puno više prijatelja u stvarnom životu i puno je vjerojatnije da će biti aktivni sudionici društvenog života, uključujući i politiku u što smo se mogli uvjeriti brojnim Facebook prosvjedima u Lijepoj našoj, organizacijom potrage za nestalim riječaninom Alenom Poropatom, te sličnim događajima na kojima je Facebook odigrao važnu ulogu.
S obzirom da je predizborna kampanja započela, bit će zanimljivo pratiti kako će se naši političari nositi sa snagom fejsa.
Novi komentar