Želimo biti prepoznati kao visokovrijedna destanicija
Hrvatski turizam u idućim će godinama snažno računati na goste iz Bosne i Hercegovine
Iako je to pad za oko deset posto u odnosu na 2008. godinu, uvjetovan prije svega globalnom gospodarskom krizom i recesijom, turisti iz BiH i dalje čine nešto više od dva posto od ukupnog broja stranih gostiju u Hrvatskoj.
Bulić je istaknuo kako HTZ i njima želi ponuditi kvalitetu kakvu promovira na drugom tržištima te da u cjenovnim omjerima usluga koje se nude svatko može naći ono što mu odgovara. "Ne želimo se utrkivati u jeftinoći ponude nego želimo biti prepoznati kao visokovrijedna destanicija", kazao je Bulić pojasnivši kako je to i motiv cijele promotivne kampanje koju vodi HTZ.
Za neke primjedbe poput onih da je HTZ u toj kampanji napravio i greške, primjerice navodeći kako Hrvatska ima 1244, a ne 1246 otoka, Bulić je kazao kako mogu samo doprinijeti da se o turizmu više govori. "Imamo pisane podatke (o 1244 otoka) koje smo dobili od Ministarstva turizma", kazao je Bulić.
Podsjetio je na ambiciozne planove razvitka turizma u Hrvatskoj do 2018. godine po kojima bi ukupni broj dolazaka turista trebao biti povećan za 55 do 60 posto, a broj noćenja do 40 posto. (hina/metro-portal)
Novi komentar