« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 godine i 8 mjeseci
SAVJETI

Zelena dijeta za vitku liniju

Sastoji se od voća, povrća i integralnih žitarica, a vitamini, minerali, vlakna i ostali nutrijenti, kojima je bogata oslobađaju organizam od toksina i omogućavaju zdravo mršavljenje

Uživajte u zelenoj dijeti
Uživajte u zelenoj dijeti (Arhiva)
Više o

zelena dijeta

,

najbolje dijete

,

jelovnik

,

savjeti

Zelena dijeta jedna je od onih koje zapravo treba primjenjivati i obožavati, jer vam daje dovoljno slobode za kreativnost pri odabiru obroka, no ipak ima dovoljno čvrsta pravila kojih se trebate držati.

Ako odaberete ovu dijetu i dobro se pripremite za nju, rezultati neće izostati, a ujedno ćete dobiti priliku promijeniti svoj način prehrane i zamijeniti sve nezdravo - zdravim.

Zelena dijeta sastoji se od voća, povrća i integralnih žitarica, tako da vitamini, minerali, vlakna i ostali važni nutrijenti, kojima je bogata učinkovito oslobađaju organizam od toksina i omogućavaju zdravo mršavljenje.

Zelena dijeta

Svaki se dan jede po vrlo sličnom rasporedu, no odabir i kombinacija namirnica je u potpunosti na vama - potrebno se držati samo nekoliko važnih savjeta:

- povrće mora biti svježe
- povrće mora biti domaće, po mogućnosti iz ekološkog udjela
- sve obroke pripremajte sami
- sve obroke pripremajte neposredno prije konzumacije

Obroci

Odmah nakon buđenja - čaša svježe iscijeđenog voćnog soka

Doručak - svježe voće, 1 porcija

Užina - salata od svježeg povrća, 1 tost od integralnog kruha, povrtna juha ili čaša mlijeka

Ručak - svježe povrće, krumpir ili riža (može i komad punomasnog sira)

Večera - miješana salata

Napomene

Preljev za salate treba biti što lakši - pošpricajte salatu ekstra djevičanskim maslinovim uljem, ekološkim bučinim ili konopljinim uljem, dodajte sok od pola limuna i prstohvat himalajske soli

Krumpir uvijek treba kuhati cijeli, u kori i jesti ga sa salatom

Eto, to bi bilo to - isprobajte, tržnice su prepune svježeg povrća!

 

05.04.2017. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh