« Zdravlje
objavljeno prije 10 godina i 2 mjeseca
EH, DA ...

Zdravlje nije igra na sreću

Udruga SVE za NJU, Hrvatska lutrija i Zavod za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar" pokrenuli su kampanju "Zdravlje nije igra na sreću"

Važnost redovitih pregleda treba stalno naglašavati
Važnost redovitih pregleda treba stalno naglašavati (Shutterstock)
Više o

rak dojke

,

Sve za nju

Predsjednica udruge "SVE za NJU" Alemka Balenović ocijenila je poražavajućim što je mogućnost da žena oboli od karcinoma dojke 1:10, te je pozvala žene starije od 25 godina da se odazovu na preventivne preglede.

Po podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, u Hrvatskoj od raka dojke godišnje oboli od 2300 do 2500 žena.

Tijekom 2012. od te je bolesti umrlo 1033 osoba, među kojima i 15 muškaraca.

Podsjetila je da udruga "SVE za NJU" od osnutka 2008. do danas provodi brojne kampanje i preventivne akcije, a posebno su, kaže, ponosni na Centar za psihološku pomoć koji od 2010. pruža psihološku i psihosocijalnu pomoć oboljelim ženama i članovima obitelji.

Voditeljica Službe za javno zdravstvo Zavoda "Dr. Andrija Štampar" Danijela Štimac podsjetila je da u suradnji s Gradskim uredom za zdravstvo od 2004. uspješno provode program preventivne mobilne mamografije kroz koji je do danas, tijekom proteklih 10 godina, prošlo više od 35000 žena od 40 do 50 godina, ali i starije od 69 godina, koje nisu obuhvaćene programom.

Pozvala je sve zainteresirane da se jave na besplatni telefon 0800200166, te podsjetila da je prije nekoliko dana u Zavodu za javno zdravstvo osnovan Centar za preventivnu medicinu gdje se, uz najavu na broj telefona 014696168, mogu obaviti i drugi preventivni pregledi.

Predsjednik Uprave Hrvatske lutrije Danijel Ferić naglasio je da njegova tvrtka rado podržava preventivne zdravstvene akcije i one koje povećavaju kvalitetu života građana.

Nikola Žinić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa i Žinić, poručio je kako u životu treba okušati sreću, ali ne i kad je riječ o zdravlju.

Svakome tko na kiosku Hrvatske lutrije dobije "srećku", odnosno promotivni letak koji poziva žene da "igraju na sigurno" i obave samopregled i pregled dojki, omogućen je besplatni mamografski pregled u zavodu "Dr. Andrija Štampar" ili preuzimanje besplatne aplikacije za pravilan samopregled dojke "Breast Test".

O tome su, kaže Žinić, snimili promotivni film u kojem su sudjelovale žene koje su kupovale srećke na kiosku Lutrije i sve su pristale da se njihove poruke snime i objave.

17.04.2014. 09:38:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh