Završio Weekend Media Festival 2010.
Veliki interes izazvala je rasprava na temu "Po jutru se dan poznaje" o popularnosti jutarnjih radio emisija
Panel diskusijom o digitalizaciji tv-a te o "ljubavi i mržnji između medija i PR-a" večeras je u Rovinju završen ovogodišnji "Weekend media festival", skup o medijskoj i komunikacijskoj industriji koji je okupio oko dvije tisuće sudionika.
Tijekom rasprave o "ljubavi i mržnje između medija i PR-a" moderator Drenislav Žekić je istaknuo kako su svjetska istraživanja pokazala da iz službi za odnose s javnošću potječe pola informacija objavljenih u medijima.
Branko Mijić iz Novog lista i Zoran Šprajc s HRT-a ogradili su se od ovih istraživanja istaknuvši kako se srećom ne odnose na hrvatske medije. Ipak, kako su rekli, iz svojih iskustava naglasili su kako PR-ovci sve više nastoje utjecati na sadržaj medija. Na pitanje moderatora Žekića kako pomiriti interese vlasnika, korporacija i čitatelja, Mijić je rekao da se vlasnik ne smije miješati u uređivačku politiku jer time, kako je kazao, "ugrožava ugled lista i publiku kojoj je namijenjen".
Veliki interes sudionika ovogodišnjeg Weekend media festivala izazvala je rasprava na temu "Po jutru se dan poznaje" tijekom koje su predstavnici makedonskog radija Metropolis, Radija 101 te zagrebačkog Antena radija govorili o popularnosti jutarnjih radio programa i emisija koji su postali, kako su rekli "najbitniji segment gotovo svih radio postaja".
Uz dvadesetak predavanja i panel-diskusija, u kojima je sudjelovalo 120 stručnjaka iz medija i komunikacija, Weekend media festival je ove godine u dva dana donio brojne radionice, prezentacije i promocije.
Novi komentar