Zašto žene vole čokoladu, a muškarci meso
Jeste li ikad vidjeli reklamu u kojoj muškarac zavodljivo gricka čokoladu, ili neku u kojoj se žena baca na ogroman steak? Niste, naravno ...
Reklame su davno prestale biti samo sredstvo promocije proizvoda i prebacile se u sferu stvaranja stereotipa i stvaranja potreba koje, u stvarnosti, baš i nemamo. Tako ćete teško naći reklamu u kojoj muškarac zavodljivo gricka čokoladu ili liže sladoled, a još teže ženu za roštiljem na kojem su kobase i komadi mesine.
Zanimljivo istraživanje pokušalo je saznati kakve su stvarne navike spolova, pa je tako utvrđeno da 40 posto žena žudi za čokoladom, dok istu želju ima tek 15 posto muškaraca. Ženama je čokolada glavna stvar za vrijeme PMS-a jer im popravlja raspoloženje.
>> Reklame na televiziji potiču prejedanje >>
No, takva se podjela još više potencira načinom na koji se reklame emiitiraju - čokolada je u pravilu u istom reklamnom bloku s ulošcima i tamponima.
Istovremeno, nema velikih razlika u prehrambenim navikama što se tiče mesa, pa u ovom slučaju reklame igraju na evolucijske stereotipe - muškarci su lovci pa, eto, baš oni moraju peći roštilj.
>> Reklame ubijaju samopouzdanje >>
Ženama su namijenili kuhinju i povrće, što je također samo djelomično utemeljeno na stvarnosti - u populaciji vegetarijanaca na muškarce otpada 41 posto, što i nije baš toliko zanemarivo.
Novi komentar