« Žene
objavljeno prije 5 godina i 11 mjeseci
HE HE

Zašto žene imaju pun ormar, a ništa za odjenuti?

Ovaj zanimljiv fenomen golica maštu muškaraca svih nacionalnosti, rasa i starosti.

Kako naći pravu kombinaciju ...
Kako naći pravu kombinaciju ... (Arhiva)
Više o

kupovina

,

ženski ormar

,

žene

,

odjeća

Prema istraživanju koje se pozabavilo problematikom ženskog ormara stoji da prosječna žena u svome ormaru ima 100 komada odjeće, a oblači tek 30. Ostatak odjeće na vješalicama i policama čeka po dvanaest godina prije nego njihova vlasnica skupi dovoljno odlučnosti kako bi ih odstranila. Bez obzira radi li se o majicama, čarapama ili cipelama većinom su to odjevni predmeti u kojima se osjeća najatraktivnija.

"Razlog zbog kojeg se odjeća čuva tako dugo je zato što ili izađe iz mode ili se više ne može odjenuti ili se vlasnica jednostavno zasiti određenog odjevnog predmeta", objašnjava Gavin Brown, menadžer Clothes Showa.

Iako bi se prema logici nakon svake nove 'krpice' iz ormara trebali riješiti neke stare, ženama to vrlo teško polazi za rukom. Pa se onda nakon nekog vremena osjećaju kao skladištari koji u silnim odjevnim predmetima koji su 'još dobri' nikako ne mogu pronaći ono što je bolje od toga. Iz hrpice naslaganih majica za oko zapne nekolicina čiji kroj više nije u modi, ali možda će se dobro kombinirati s nekim novim hlačama, boja ne odgovara ili se jednostavno izlizalo pa je dobro za po kući, a ono što su kupile prošli tjedan kao da je nestalo.

"Žene ovu odjeću čuvaju jer ih podsjećaju na dobra vremena ili se nadaju da će jednog dana ponovo postati moderna. Neke se nadaju i da će ih jednom ponovo moći odjenuti", kaže Brown.

Studija je pokazala da je ženama kupovina odjeće na mislima često kao muškarcima seks. Što i nije vrlo neobično s obzirom da se žene žele svidjeti muškarcima, ali i biti bolje od ostalih konkurentica.

Svakih 60 sekundi tri od četiri žene počinju maštati o torbi koju su vidjele na putu prema radnom mjestu ili razmišljaju o kupovini nove haljine za zabavu. Između 778 ispitanih žena između 19 i 45 godina, njih 74 posto priznalo je da o kupovini razmišljaju svake minute. (metro-portal)

09.11.2012. 14:07:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh