« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 10 godina i 10 mjeseci
DUBOKO UDAHNITE

Zašto je dobro prakticirati vježbe disanja

Za disanje vam ne trebaju skupi tečajevi ni puno vremena, a dobit ćete puno – rješenje za stres, napetost, tjeskobu, zdravstvene probleme...

(Shutterstock)
Više o

stres

,

disanje

,

najveći hitovi

Vježbe disanja savršene su za osobe koje su pod velikim stresom, ali i one koji samo žele učiniti nešto dobro za svoje tjelesno i duševno zdravlje. Takve vježbe su izvrsne za opuštanje i oslobađanje od stresa koji se nakuplja tijekom cijelog dana.

Odlične su i zato što djeluju vrlo brzo, potrebno je vrlo malo vježbe kako biste ih usavršili i možete ih prakticirati bilo gdje.

Zašto su baš vježbe disanja savršen način za bijeg od stresa? One dokazano djeluju protiv hiperventiliranja, pomažu protiv glavobolja, umora i nesanice. Osim toga, zbilja pomažu u smanjivanju napetosti i tjeskobe, pa samim time smanjuju stres i depresivno raspoloženje.

Zatim, vježbe disanja pomoći će vam i ako vas nešto brine i ne znate kako to riješiti; ako želite razbistriti misli; ako vašem tijelu treba odmor; ako vas nešto živcira ili ako ste se našli usred neke svađe i trebate se smiriti.

Najvažnije je udisati tako da se iskoristi puni kapacitet pluća (iz trbuha) te izdisati dovoljno polako i koncentrirano da se sav zrak izbaci iz pluća.

Ako se prakticiraju redovito, vježbe disanja mogu postati najbolje sredstvo protiv napetosti, stresa i bijeg iz svakodnevne gužve i živciranja. Pokušajte, nije teško!

07.05.2010. 00:21:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh