Zara bez kupaca zbog premalih brojeva
Svjetski poznati brand najbogatijeg Europljanina, Zara, ima velikih problema na američkom tržištu zbog svojih konfekcijskih brojeva
Moda se diktira u nekoliko svjetskih središta, a od brendova koji ne spadaju u visoku modu najpoznatija je i najjača španjolska Zara. Modeli te tvrtke omiljeni su Europljankama i Azijatkinjama, no u Americi brandu ne cvjetaju ruže.
Konfekcijski brojevi prilagođeni europskim standardima mogu još nekako proći u New Yorku, ali čim napustite najpoznatiji svjetski megalopolis, američka prosječna žena dobiva puno više oblina nego što bi to Zara željela.
Konfekcijski su brojevi oduvijek modni problem koji pogađa i masovnu proizvodnju i dizajnerske komade koje njihovi autori ne žele raditi u brojevima većim od 44, tj. američke četrnaestice.
Zarina trendi odjeća, uske traperice i uski otvori za ruke na sakoima i košuljama definitivno je nešto u što prosječna Amerikanka ne stane ni uz pomoć Photoshopa, tako da se Zari na američkom tržištu ne piše dobro.
Novi komentar