Zapišite svoje #obiteljskepriče i prijavite se na kreativni natječaj
McDonald's će najbolju priču pretvoriti u slikovnicu i autora nagraditi poklon bonom za kupnju školske opreme
Kako bi promovirao čitanje i potaknuo obitelji da više vremena provode zajedno, McDonald's organizira kreativni natječaj #obiteljskepriče. Potaknite dječju maštu, okupite obitelj i osmislite priču na temu: sretni zajednički trenutci.
Zabavite se, potaknite kreativnost kod svoje djece i prisjetite se zajedničkih obiteljskih anegdota. Imate svoje male jutarnje rituale prije nego što se svi razbježite na posao i u školu? Možda je prošlog Božića kićenje jelke pošlo po krivu? Na ljetovanju ste stvorili lijepe uspomene? Osmislili ste obiteljski projekt koji razvijate? Pretvorite svoje iskustvo u riječi na papiru i pritom se dobro zabavite!
Kako se prijaviti?
Natječaj traje do 15. srpnja, a prijave se zaprimaju putem web stranice i McDonald's mobilne aplikacije. Prijaviti možete dijete u dobi od 6 do 12 godina.
Vaše će priče uz Ronalda McDonalda čitati i književnica Sanja Pilić te psihologinja Maja Vučić te proglasiti pobjednika. Najbolju priču nagradit ćemo s poklon bonom od 2000 kuna za kupnju školske opreme, a pobjednička priča bit će tiskana i kao slikovnica u čijem zajedničkom čitanju kasnije možete uživati.
Druga je nagrada proslava rođendana za osmero djece u McDonald'su, a treća uključuje dva Happy Meala i dva McMenua po izboru pobjednika.
Uz priču koju ćete napisati, za sudjelovanje u natječaju potrebno je upisati i broj računa kupljenog Happy Meala. Prijavljena priča mora imati od 1 do 5 kartica teksta - od 1500 do najviše 7500 znakova, uključujući razmake.
Čitanje je uvijek u modi
- Čitanje ima niz prednosti, i za djecu i za odrasle, poboljšava kognitivne sposobnosti, potiče maštu i kreativnost, razvija vokabular i koncentraciju, a u Hrvatskoj je istraživanje koje je Hendal proveo za McDonald's povodom Svjetskog dana knjige pokazalo da unatoč svemu tome gubi na popularnosti. Tek 5% roditelja u Hrvatskoj kaže kako im je čitanje omiljena zabava s djetetom, a 11% roditelja u Hrvatskoj ne kupi ili posudi niti jednu knjigu za svoje dijete tijekom godine. Voljeli bismo na ovaj način roditelje i djecu potaknuti da se vrate čitanju i pronađu malo više vremena za stvaranje zajedničkih uspomena, izjavio je Pavel Pavliček, direktor McDonald'sa Hrvatska.
Uz kreativni natječaj #obiteljskepriče, McDonald's čitanje potiče i suradnjom s književnicom Cresidom Cowell koja je za McDonald's napisala serijal od 12 knjiga koje opisuju pustolovine obitelji Krošnjar, a koje, umjesto igračke, možete izabrati uz kupnju Happy Meala tijekom 2019. godine.
Novi komentar