« Žene
objavljeno prije 6 godina i 9 mjeseci
ŠOPINGHOLIČARSTVO

Za ovisnost o shoppingu krive su naše mame

Iako se u svijetu rađa 5% više dječaka nego djevojčica, prodaja ženske odjeće za bebe čak je za 25% veća nego prodaja muške

Šopingoholičarke po genetici?
Šopingoholičarke po genetici? (DeviantArt)
Više o

shopping

,

odjeća

,

obuća

,

šopingoholičari

O terapiji shoppingom već smo i ranije pisali na našem portalu. Bez obzira na moguće negativne posljedice po vaše slobodno vrijeme i novčanik, činjenica je da prosječna žena jednostavno uživa u obilaženju trgovina.

>>Osjećate se potišteno? Odite u shopping>>

Za sve one koji između hodočašća po trgovačkim centrima imaju dovoljno vremena na trenutak stati i razmisliti o tome što je zapravo ono što ih navodi na bjesomučnu kupovinu, znanstvenici su nedavno dali objašnjenje.

Ovo ponašanje je zapravo naučeno, tvrde znanstvenici, i povezano je s odgojem i životnim stavovima koje majke direktno prenosi na svoje kćeri.

Iako se u svijetu rađa 5% više dječaka nego djevojčica, prodaja ženske odjeće za bebe čak je 25% veća nego prodaja muške. Isto tako, do svoje četvrte godine života prosječne djevojčice imaju oko petinu odjevnih predmeta više nego što je to slučaj sa njihovim vršnjacima.

Budući da su upravo majke te koje gotovo isključivo kupuju odjeću za svoju djecu (svim časnim očinskim iznimkama usprkos), ovi podaci pokazuju da nesvjesno usađuju svojim kćerima potrebu za odjećom još u vrlo ranoj dobi. Iz ovoga proizlazi da je vrlo vjerojatno kako su žene zapravo „trenirane" da vole shopping usred godina intenzivne izloženosti modi i kupovini.

Tim istraživača sa Sveučilišta u Hertfordshireu detaljno je proučio gomile podataka o prodaji odjeće kako bi došli do ovih zaključaka.

„Životna je činjenica kako zapadnjačka društva pridaju puno pažnje ženskom izgledu, što rezultira većom količinom odjeće koja se kupuje djevojčicama nego dječacima", rekla je dr. Karen Pine, profesorica razvojne psihologije.

>>Žene godišnje kupe 28 kilograma odjeće>>

„Dok očevi vode svoje sinove na nogometne utakmice, majke izvode kćeri u shopping centre i navode ih da razviju interes za modu" zaključuje profesorica.

19.09.2012. 22:03:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh