YouTube preuzeo platormu FameBit
YouTube je objavio da je kupio FameBit, internetsku platformu na kojoj će autori video sadržaja moći stupiti u kontakt s brandovima zainteresiranima za sponzoriranje njihovih sadržaja
YouTube se ozbiljno sprema postati nešto još veće (ma koliko to zvučalo ludo), a jedan od koraka su upravo napravili preuzimanjem platforme FameBit.
"Vjerujemo da će Googleov odnos s brandovima i partnerstvo YouTubea s autorima sadržaja u kombinaciji s tehnologijom i znanjem FameBita otvoriti dodatne prilike za brandirano praćenje sadržaja", rekao je potpredsjednik YouTubea za upravljanje proizvodima Ariel Bardin u utorak u internetskom postu.
Financijski uvjeti kupnje FameBit-a nisu objavljeni a krajnji je cilj akvizicije privlačenje novih prihoda u zajednicu kreatora internetskih video sadržaja, ključnih za YouTube.
Prije devet godina YouTube je pokrenuo "program partnerstava" kako bi pomogao autorima video sadržaja da zarade novac od oglašavanja i privuku gledatelje. U posljednjih godinu dana 100 vodećih oglašivača povećalo je iznose koje troše na video oglase na YouTubeu za 50 posto, navodi Bardin.
"Želimo da se u budućnosti autori sadržaja i brandovi još više povezuju i da imaju koristi od te kreativne suradnje", rekao je Bardin.
FameBit će zasada nastaviti samostalno poslovati, kazali su suosnivači David Kierzkowski i Agnes Kozera u poruci objavljenoj na internetskoj stranici tvrtke.
"S obzirom na Googleov odnos s velikim i malim brandovima i na partnerstvo YouTubea s autorima širom svijeta nadamo se da ćemo povezati još više brandova sa snimateljima, privući više gledatelja i učiniti oglašavanje brandova kreativnijim i autentičnijim nego ikad dosad", poručuju suosnivači FameBita.
Novi komentar