« Život
objavljeno prije 15 godina i 9 mjeseci

Vjera se ponovno reklamira na Googleu

Svi nesporazumi nastali su zbog pobačaja, no sada je sve razjašnjeno.

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

pobačaj

,

reklamiranje vjere

Inernetska tražilica Google dopustit će na svojim internetskim stranicama reklame vjerskih udruga i organizacija.

Google je odlukom o dopuštanju vjerskih reklama reagirao na tužbu što ju je u travnju protiv njega uložila britanska udruga protivnika pobačaja "The Christian Institute", objavio je u ponedjeljak list New York Times.

Udruga je predbacila Googleu diskriminaciju iz vjerskih razloga, nakon što joj nije dopušteno reklamiranje na Googleovim stranicama u kampanji protiv pobačaja.

Google je potvrdio novinsko izvješće o novim smjernicama o reklami vezanoj za prekide trudnoće.

"Pobačaj je tema puna osjećaja i Google ne zauzima određenu poziciju", priopćeno je iz Googlea.

Tvrtka je proteklih mjeseci provjeravala svoje smjernice kako bi omogućila da budu "pravične i u skladu s najnovijim stanjem", navodi se nadalje u priopćenju.

"Odlučili smo se na izmjene smjernica, kako bismo omogućili jednake uvjete za sve i kako bismo dopustili vjerskim organizacijama da na sadržajno odgovarajući način postave oglase o prekidima trudnoće", pojasnio je Google.

Pri prodaji reklama na internetu Google se drži određenih smjernica. Primjerice, ne dopušta reklame u kojima se veliča nasilje kao ni oglase za proizvode načinjene od ugroženih životinja.

Mogućnost reklame pod pojmom "pobačaj" Google je dosad prodavao isključivo kupcima bez vjerske pozadine, primjerice liječnicima.

New York Times je objavio da je Google već proteklog tjedna postigao dogovor s kršćanskim udrugama, ali pojedinosti dogovora nisu poznate.

Google će, tvrdi list, ubuduće omogućavati vjerskim skupinama da pod pojmom "pobačaj" objavljuju reklame pod uvjetom da je ona povezana s činjenicama i da se ne odnosi samo na osjećaje. (metro-portal/hina)

23.09.2008. 10:03:34
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Ivan
    01.12.2009. 19:15
    Naša firma je nedavno zaposlila neke momke da nam izrade kampanju za oglašavanje preko googla. Na kraju nismo mogli vjerovati koliko se isplatilo. Nisam uopće bio svjestan koliko ljudi to koristi. Na sastanku su nam objasnili da je oglašavanje na netu u razvijenim državama već prešlo TV oglase. Nije ni čudo da se i crkva polako gura u to. Ovi iz Informe ( imaju i stranicu na hrvatskom http://hr.informa.si ), su nam rekli da je kod oglašavanja ovih "zeznutih" tema google jako strog. Naše nije bilo problem jer smo reklamirali prodaju računala preko googla, ali su rekli da su s nekim stvarima (kao kladionice i to) imali poprilično muke dok su im objavili reklame.
  2. avatar
    Ante
    01.12.2009. 19:19
    Baš sam sad pogledao cijene oglašavanja njihove na http://hr.informa.si/usluge/web-oglasavanje/ , izgleda malo visoko za hrvatski džep, ali ako stvarno dobro odrade posao, onda to nije problem :) Poslat ću im mail, pa da vidimo :)
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh