Vinarima nove potpore za promidžbu na tržištima trećih zemalja
Financiraju se promotivne aktivnosti vinara na tržištima izvan EU u cilju boljeg pozicioniranja kvalitetnih hrvatskih vina na svjetskoj vinskoj karti
Jučer je otvoren natječaj za „Promidžbu na tržištima trećih zemalja", a moguće je dobiti 200.000 eura potpore.
Ako želite biti prisutni izvan granica EU i u tim zemljama plasirati svoja vina to možete ostvariti putem ovog natječaja gdje se financiraju promotivne aktivnosti vinara na tržištima izvan EU u cilju boljeg pozicioniranja kvalitetnih hrvatskih vina na svjetskoj vinskoj karti što će dovesti do povećanja prodaje, stjecanja novih kupaca i potrošača, povećanja konkurentnosti i prepoznatljivosti.
Tko se može prijaviti
- stručne organizacije uključene u sektor vina
- organizacije proizvođača vina
- udruženja organizacija proizvođača vina
- privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača
- sektorske organizacije uključene u sektor vina
- javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
- privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina
- njegovanjem vrijednosti društva koje počiva za znanju, trudu, međusobnom osnaživanju te društvenoj odgovornosti
Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 250.000 EUR. Intenzitet potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova projekta. Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 200.000 EUR.
Koja se vina mogu promovirati?
Vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedene u Hrvatskoj.
Prihvatljivi troškovi
1. Oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja( tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
2. Odnosi s javnošću, promocija i marketing kroz:
- Organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja,
- Promidžba imidža Hrvatske u trećim zemljama održavanjem vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače,
- Promotivne prodaje u trećim zemljama,
- Aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću, pressice, druge aktivnosti vezane za odnose s javnošću i troškovi agencija za odnose s javnošću koje se provode u trećim zemljama ili su usmjerene za tržište trećih zemalja,
3. Izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja i distribucija
4. Sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja5. Administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika
VAŽNO: PRILIKOM PRIJAVE NA NATJEČAJ POTREBNO DOSTAVITI 3 PONUDE ZA SVAKU AKTIVNOST
Pripremite se na vrijeme!
Natječaj je otvoren do 14. veljače 2020. !
Više informacija o natječaju možete pronaći ovdje
Novi komentar