« Biznis
objavljeno prije 5 godina
EU FONDOVI

Vinarima nove potpore za promidžbu na tržištima trećih zemalja

Financiraju se promotivne aktivnosti vinara na tržištima izvan EU u cilju boljeg pozicioniranja kvalitetnih hrvatskih vina na svjetskoj vinskoj karti

Kako se predstaviti?
Kako se predstaviti? (Arhiva)
Više o

EU fondovi

,

vinari

,

potpore

Jučer je otvoren natječaj za „Promidžbu na tržištima trećih zemalja", a  moguće je dobiti 200.000 eura potpore.

Ako želite biti prisutni izvan granica EU i u tim zemljama plasirati svoja vina to možete ostvariti putem ovog natječaja gdje se financiraju  promotivne aktivnosti vinara na tržištima izvan EU u cilju boljeg pozicioniranja kvalitetnih hrvatskih vina na svjetskoj vinskoj karti što će dovesti do  povećanja prodaje, stjecanja novih kupaca i potrošača, povećanja konkurentnosti i prepoznatljivosti. 

Tko se može prijaviti

  • stručne organizacije uključene u sektor vina
  • organizacije proizvođača vina
  • udruženja organizacija proizvođača vina
  • privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača
  • sektorske organizacije uključene u sektor vina
  • javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna
  • privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina
  • njegovanjem vrijednosti društva koje počiva za znanju, trudu, međusobnom osnaživanju te društvenoj odgovornosti

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 250.000 EUR. Intenzitet potpore iznosi do 80% ukupno prihvatljivih troškova projekta. Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 200.000 EUR.

Koja se vina mogu promovirati?

Vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedene u Hrvatskoj.

Prihvatljivi troškovi

1. Oglašavanje u medijima na tržištima trećih zemalja( tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
2. Odnosi s javnošću, promocija i marketing kroz:

  • Organiziranje informativnih putovanja u Hrvatsku za novinare i stručnjake u sektoru vina iz trećih zemalja,
  • Promidžba imidža Hrvatske u trećim zemljama održavanjem vinskih manifestacija, degustacija za trgovce i potrošače,
  • Promotivne prodaje u trećim zemljama,
  • Aktivnosti koje se odnose na odnose s javnošću, pressice, druge aktivnosti vezane za odnose s javnošću i troškovi agencija za odnose s javnošću koje se provode u trećim zemljama ili su usmjerene za tržište trećih zemalja,

3. Izrada promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja i distribucija

4. Sudjelovanje na međunarodnim sajmovima i drugim međunarodnim događanjima na tržištima trećih zemalja5. Administrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika

VAŽNO: PRILIKOM PRIJAVE NA NATJEČAJ POTREBNO DOSTAVITI 3 PONUDE ZA SVAKU AKTIVNOST

Pripremite se na vrijeme!

Natječaj  je otvoren do 14. veljače 2020. !

Više informacija o natječaju možete pronaći ovdje

19.12.2019. 16:29:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh