Otkrivene tektonske ploče na Marsu

Otkriveni su dokazi o postojanju tektonskih ploča ispod površine Marsa. An Yin, profesor na UCLA, je uspio dokazati da Mars ima tektonske kretnje uz pomoć stotine fotografija slikanih… više »

SUZE SV. LOVRE

Kiša meteora dvije noći za redom

Perzeidi ili suze sv. Lovre redovna su kiša meteora koje se ove godine vide od 17. srpnja do 24. kolovoza, no najintenzivniji dani (ili noći) su upravo pred nama.  Kako nastaju… više »

CURIOSITY

Stigla prva panorama Marsa

Jučer je Curiosity, NASAin rover na Marsu, poslao prvu panoramu u boji. Fotografija je kompozicija stotinjak manjih fotografija slikanim širokokutnom kamerom niske rezolucije. U… više »

JA SAM GENIJE, ČUDO PRIRODE ...

Precijenite sebe i bolje ćete proći u životu

Precjenjivanje je podcijenjeno! Psiholozi se već duže vrijeme bave temom precjenjivanja vlastite ličnosti. Sljedeće brojke su zapanjujuće: 94 posto ispitanika na američkim… više »

ZNANOST

Nova vrsta dala uvid u ljudsku evoluciju

Fosili su pronađeni na sjeveru Kenije za koje je potvrđeno da pripadaju novoj ljudskoj vrsti, 'Homo Rudolfensis'. Pripadnici te vrste su živjeli na ovom području prije negdje dva milijuna… više »

RADIKALAN PREOKRET

Budućnost zrakoplova

NASA je napravila potpuno funkcionirajuči prototip aviona budućnosti koji će imati bolju učinkovitost od svih današnjih modela. Ovaj tip aviona je potpuni redizajn tradicionalnog… više »

ZNANOST

Gdje će se nalaziti novi superkontinent?

Istraživanje nedavno obavljeno na Sveučilištu Yale kaže kako bi se za 100 milijuna godina svi kontinenti mogli spojiti u jedan veliki continent koji bi se mogao zvati Amasija. Svi… više »