Zašto muškarci i žene nisu stvoreni za zajednički shopping?
Evolucija nas mijenja vrlo sporo zbog čega još uvijek svijetom hodamo kao lovci i skupljačice
Zašto muškarcu treba 15 minuta da pronađe dobre traperice, a kod žene potraga može potrajati i 15 dana (ili barem 15 sati)? Razlog leži u hormonima i činjenici da odluke o kupnji i dalje donosimo mozgom starim 30.000-50.000 godina. Naime, evolucija nas mijenja vrlo sporo zbog čega još uvijek svijetom hodamo kao lovci i skupljačice, tvrde marketinški stručnjaci Willy Schneider i Alexander Henning.
Viša razine estrogena ženama omogućuje usredotočenost na detalje i obavljanje više poslova u isto vrijeme. Upravo zato za vrijeme kupnje teže donose odluke i imaju osjećaj da im sve treba. Posljedica je dugotrajan shopping s punim vrećicama.
>>Zlobne izjave žena o muškarcima
Muškarci, s druge strane odluke donose puno lakše. Usredotočeni su na predmet koji im treba, a čim ga pronađu završavaju svoj "lov" i vraćaju se kući. Pragmatičnost je osnovno pravilo kojim se vode za vrijeme kupnje, a često kupe prvu stvar na koju naiđu bez da promisle o cijeni, kvaliteti, bojama i slično.
Istraživanja potvrđuju da muškarci i žene imaju drugačiji pristup prema shoppingu - 21% muškaraca kupnju može obaviti u 15 minuta, dok je kod žena ta brojka znatno niža i iznosi svega 9%.
Zanimljivo je da su slična istraživanja pokazala da muškarci gube razum kad su u igri seksualni podražaji - muškarci su spremni platiti više i manje inzistiraju na brzini uz određenu dozu erotike.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar