Sve manji interes za igricama na Facebooku
Zynga se nada da će novi "boom" izazvati iPhone 4 te daljnji napredak pametnih telefona
Online igrice namijenjene društvenim mrežama donedavno su bile najbrže rastuća grana igraće industrije. Međutim, teška vremena zahvatila su i tu granu, a poznavatelji industrije dio odgovornosti za pad popularnosti pripisuju i dvojbenim potezima Marka Zuckerberga.
Prema podacima Inside Social Games, pad bilježi 23 od 25 najvećih igrica na Facebooku, a posebno je zabrinjavajuće što se negativan trend nastavlja drugi mjesec u nizu.
Osim rasprava o sigurnosnim postavkama i kršenju paravan privatnosti koje su pojedine korisnike navele na napuštanje Facebooka, igricama najpopularnije društvene mreže naštetio je i novi sustav obavještavanja o igricama.
Naime, korisnici više ne primaju svakodnevno obavijesti o napretku svojih prijatelja na Farmvilleu i drugim igrama čime su one postale manje vidljive. Iako je dio korisnika zasigurno zahvalan za takav potez Facebooka, on nimalo ne odgovara proizvođačima igrica.
Zynga se nada da će novi "boom" izazvati iPhone 4 te daljnji napredak pametnih telefona. Također, Zynga je pripremila i jednu novu igricu u western stilu - očekuje se da će Frontierville već u prvom tjednu zaigrati najmanje pet milijuna korisnika Facebooka.
Novi komentar