Viber nastavlja raditi na strategiji superaplikacije
Nove značajke uključuju Business Inbox i pretraživi Poslovni račun, koji će postati sljedeći korak u Viberovoj dugoročnoj strategiji transformacije u superaplikaciju
Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i sigurnoj razmjeni poruka i glasovnoj komunikaciji, najavljuje dva velika svjetska lansiranja inovativnih značajki kao novu fazu u evoluciji interakcije između brendova i korisnika u Viber aplikaciji. Nove značajke uključuju Business Inbox i pretraživi Poslovni račun, koji će postati sljedeći korak u Viberovoj dugoročnoj strategiji transformacije u superaplikaciju.
Prema istraživanjima, 71 % potrošača očekuje od tvrtki personaliziranu interakciju, a 82 % tvrtki planira implementirati strategiju s ciljem isporuke bolje vrijednosti kupcima. Imajući na umu i potrošače i tvrtke, Viberova ažuriranja su korak naprijed prema pružanju kvalitetnijeg korisničkog iskustva i angažmana brendova.
S ciljem poboljšanja komunikacije između brendova i korisnika, Viber na svjetskoj razini uvodi Business Inbox - namjenski prostor za interakciju između brendova i korisnika, kojem se može pristupiti izravno, s uobičajenog chat-zaslona u Viberovom sučelju. Značajka omogućuje da se sve poruke poslane sa službenih računa brendova pohrane i organiziraju u jednu mapu (kao što su obavijesti banaka, potvrde narudžbi od dostavnih službi, posebna ponuda iz trgovine, itd.).
Business Inbox aktivirat će se nakon što korisnik primi prvu poslovnu poruku. Korisnicima koji su u prošlosti komunicirali s tvrtkama, svi razgovori će automatski biti prebačeni u Business Inbox odmah nakon lansiranja ove značajke. Nakon što se Business Inbox mapa otvori na popisu Razgovora (Chats), sve poslovne poruke će automatski biti preusmjerene tamo. Business Inbox omogućit će korisnicima da prilagode svoje iskustvo na Viberu i organiziraju interakcije s brendovima na način koji im najviše odgovara:
▪ prikvače razgovor s određenim brendom na vrh Business Inboxa;
▪ premjeste bilo koji brend iz Business Inboxa na glavni zaslon za razgovore;
▪ prikvače bilo koji razgovor s brendom na vrh glavnog zaslona za razgovore.
Istovremeno, najnovije informacije od strane brendova moći će se lakše pronaći: mapa će prema zadanim postavkama biti prikvačena na vrh zaslona Razgovori (Chats), a poslovne poruke neće se miješati s privatnim razgovorima. Business Inbox omogućit će učinkovitiju komunikaciju između brendova i korisnika kako bi se poboljšala korisnička usluga, povećao angažman brenda i potaknule konverzije.
Korak više prema još boljem korisničkom iskustvu je Poslovni račun, gdje će korisnici, na samo jednom mjestu, imati na raspolaganju sve načine interakcije s brendovima. U ovom dijelu nalazit će se sve poslovne informacije, usluge i chatovi na Viberu pod jednim pretraživim poslovnim subjektom:
● Korisnici mogu pretraživati račune (tvrtke) proaktivnim upisivanjem naziva tvrtke u Viberovu glavnu traku za pretraživanje.
● Korisnici koji uđu u Poslovni račun vidjet će naziv brenda, logo, verifikacijski bedž, opis, podatke za kontakt i kanale komunikacije dostupne na Viberu. Račun se također može proslijediti drugim osobama, čime se povećava vidljivost brenda.
● Brendovi će moći dodati do tri adrese, internetsku stranicu, telefonski broj i opis do 1000 znakova kako bi bili sigurni da su korisnici dostupne sve bitne informacije.
Novi, pretraživi Poslovni računi pružit će više mogućnosti korisnicima koji će moći pronaći brendove i proaktivno započeti komunikaciju s njima. Poslovni računi također će poboljšati korisničko iskustvo: korisnici koji se žele povezati s tvrtkom na Viberu moći će odabrati željeni kanal i uživati u mini internetskoj stranicu unutar aplikacije. U međuvremenu, brendovi će moći pojednostaviti svoju komunikaciju s potrošačima kreirajući besprijekorno korisničko iskustvo.
Pretraživi Poslovni račun na Viberu: korisničko putovanje
Viber će nastaviti širiti mogućnosti Poslovnih računa nakon lansiranja, dodavajućii više komunikacijskih kanala koji će korisnicima biti na dohvat ruke, više usluga pod jednim računom i proširene značajke, uključujući lokaciju, pozivanje tvrtke i još mnogo toga.
S Business Inboxom i Poslovnim računom, Viberov je cilj dodatno povećati sigurnost i povjerenje korisnika prilikom komunikacije s brendovima. Sve poslovne poruke provjerenih brendova će se prema zadanim postavkama nalaziti u Business Inboxu, koji će biti nedostupan za privatne račune koji pokušavaju lažno predstavljati tvrtku ili brend. Vrijedan dodatak je "plava kvačica" koja korisnicima pomaže u prepoznavanju provjerenih brendova. Poslovni računi će prikazivati sve poslovne podatke na jednom mjestu, a korisnici će im moći lako pristupiti i provjeriti ih.
Novi komentar